۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

صادرات نفت ایران در امنیت کامل و با شتاب بالایی در حال انجام است

صادرات نفت ایران در امنیت کامل و با شتاب بالایی در حال انجام است

بوشهر - مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه کشور ما نماد وحدت بین مذاهب در جهان اسلام است، گفت: صادرات نفت ایران با امنیت کامل و با شتاب بالایی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید پیروز موسوی صبح دوشنبه در دومین همایش طنین وحدت اظهار داشت: جزیره خارگ یک جزیره حیاتی است، یک جزیره نمونه از لحاظ وحدت و جزو مناطق حساس دنیا است. 

وی افزود: برادران اهل سنت و تشیع در جزیره خارگ با همدلی و همزبانی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، خارگ نماد همدلی، همراهی، وحدت و مقاومت در ایران اسلامی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: وحدت جزئی از اجزای جزیره خارگ است. صنعت نفت در حوزه‌هایی که مردم حضور دارند از ارائه هیچ خدمتی دریغ نخواهد کرد. 

موسوی تصریح کرد: تمام تاکیدات مقام معظم رهبری باید در جزیره خارگ با جدیت بیشتری دنبال شود، یکی از حوزه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری بحث اتحاد و همدلی بین مذاهب است؛ ایران نماد وحدت در جهان اسلام است.

وی با اشاره فضای ترس و وحشت در کشورهای همسایه افزود: امنیت پایداری که در کشور اسلامی ما وجود دارد به راحتی به دست نیامده است ؛ صادرات نفت ایران با امنیت کامل با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج سرافراز با شتاب بالا در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: جهان اسلام و امت اسلام مرزی نمی‌شناسد و اسلام می‌تواند دنیا را از این پوچی نجات دهد. ایران اسلامی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری به ساحل آرامش رسیده است.

کد خبر 3853903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha