۶ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۳۶

درگفتگو با مهر عنوان شد؛

نوجوان حیوان آزار مینابی دستگیر شد

نوجوان حیوان آزار مینابی دستگیر شد

میناب- رئیس محیط زیست میناب از دستگیری نوجوان مینابی که به کشتن حیوانات و انتشار آن در فضای مجازی مشغول بود خبر داد.

سهراب پشتاره در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه هرگونه حیوان آزاری در قوانین جمهوری اسلامی جرم محسوب می شود، گفت: طبق قوانین با هر فردی که اقدام به آذار و اذیت و یا کشتار حیوانات کند با در نظر گرفتن قانون حیات وحش با وی برخورد و مجرم محسوب می شود.

رئیس محیط زیست میناب گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویری در فضای مجازی بودیم که نوجوانی با کشتن چند حیوان و آزار آنها تصاویر را برای نشان دادن جنایت وی در فضای مجازی منتشر می کرد.

وی بیان داشت این عمل فرد خاطی سبب واکنش فعالان محیط زیستی و حیات وحش شهرستان میناب شد و با جمع آوری مستندات و طی مراحل قانونی از این نوجوان شکایت به عمل آمد.

پشتاره گفت: بعد از مراحل قانونی انجام شده فرد خاطی با همکاری فعالان محیط زیستی و حیات وحش شهرستان صبح امروز در یکی از روستاهای میناب (گوربند) دستگیر و  برای رسیدگی به پرونده  وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 3860534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه رسولي IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      1 0
      حيوان آزار مينابي رسما يك جاني هست و ما خواستار برخورد قانون با يك جاني هستيم .
    • شبنم رضايي فر IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      1 0
      لطفا به صفحه جديد اين ملعون در اينستاگرام سر بزنيد يك عكس هم گذاشته با لباس داعشي نكنه با اين همه خشونت و حيوان كشي داره تربيت ميشه واسه داعش البته اين نظر منه من يهو اون لباس و اين رفتارارو ديدم راستش شك كردم لطفا دولت تحقيقات لازم را بكند كه آيا با داعش در ارتباطه يا نه فقط اداشونو در مي اره ممنون از زحماتتون
    • محمد NL ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      1 0
      از مسئولین میخواهم این شخص را مدتها در زندان نگه دارند و به دارالتادیب بفرستند. این روانی برای جامعه خطرناک است لطفا نظر مرا منتشر کنید. این شخص گربه ها را به انواع مختلف وحشیانه شکنجه کرده
    • حمید US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
      1 0
      این دو باید اعدام شوند ، اینها قاتلین واقعی آینده هستند.
    • حسین GB ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
      1 0
      این حیوان آزار گربه های بیچاره را به شدت شکنجه کرده و اگر از زندان آزاد شود به کارهایش ادامه میدهد. او باید در مکانی تحت نظر باشد.
    • علیرصااحترامی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
      1 0
      این ادم ها باید مورد بازبینی قرار بگیرن گذشته شون باید بررسی بشه برخورد موردی لازمه ولی کافی نیست.قطعا اینها در گذشته مشکلاتی داشته اند و تو شرایط غیر معمولی بزرگ شده اند.
    • اعظم GB ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
      1 0
      حیوان آزار نوجوان امروز مجرم آینده است. حتما درمانش کنند و مجازات قانونی براش در نظر بگیرن. مثلا این که به حیوانات مجبور بشه که کمک کنه زیر نظر محیط زیست یه فعالیت یکنه برای حیوانات. فقط از این راه اصلاح بشه.
    • مهنا IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
      1 0
      واقعا تصاویر و فیلمایی که پخش کرد وحشتناک بود این فرد باید درمان بشه کسی که به این راحتی این موجودات زبون بسته رو میکشه و از زجر کشیدنشون لذت میبره از کجا معلوم که پس فردا انسان نکشه باید مجازاتش خیلی سنگین باشه و حتما درمان بشه