۸ دی ۱۳۹۵، ۹:۵۰

در لیگ برتر هندبال بانوان کشور؛

تیم هندبال هدف پویان جوان قم میهمان صدرنشین لیگ برتر شد

تیم هندبال هدف پویان جوان قم میهمان صدرنشین لیگ برتر شد

قم - تیم هندبال هدف پویان جوان قم در آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان میهمان صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال هدف پویان جوان قم در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور در دیداری دشوار به مصاف تیم شهید چمران لارستان فارس می‌رود.

این مسابقه روز جمعه از ساعت ۱۱ در لار برگزار می‌شود و هدف پویان در شرایطی اولین بازی خود در دور برگشت لیگ برتر را برگزار می‌کند که تیم چهارم جدول رده بندی است اما شهید چمران تیم بدون باخت لیگ و صدرنشین است و امید اول قهرمانی در لیگ برتر هندبال بانوان به شمار می‌رود.

هدف پویان که در بازی رفت نیز در قم برابر شهید چمران لارستان تسلیم شده در این بازی برای دفاع از حیثیت هندبال قم به میدان می‌رود گرچه مصدومیت و خستگی مهره‌های کلیدی هدف پویان از یک سو و وضعیت ایده آل حریف در صدر جدول سبب شده هدف پویان از بخت زیادی برای نتیجه گیری در لارستان برخوردار نباشد.

نماینده هندبال استان قم در آخرین بازی خود ۲ هفته پیش در تهران در جدال برابر تأسیسات دریایی تهران، یکی از مدعیان جدی قهرمانی مغلوب شد و این هفته نیز با مدعی دیگر قهرمانی که تمامی مسابقات قبلی خود را برده است مسابقه خواهد داد و سپس جمعه آینده در اصفهان به دیدار ذوب آهن می‌رود.

برگزاری مسابقات خارج از خانه پی در پی برای هدف پویان یک چالش است اما نماینده هندبال قم امیدوار است بتواند در بازی با چمران لارستان شگفتی ساز شود و صدرنشین را با اولین شکست فصل روبرو کند و بدون تردید پیروزی هدف پویان در صورت رخ دادن، هدیه‌ای برای تاسیسات دریایی، رقیب جدی چمران فارس در راه قهرمانی خواهد بود.

هدف پویان با تیمی صد درصد بومی روانه لیگ برتر هندبال شده است و نتایج خوبی به دست آورده ضمن اینکه ۲ بازیکن این تیم در صدر جدول گلزنان لیگ برتر هندبال بانوان حضور دارند.

زهرا احمدی نیا سرمربی تیم هدف پویان جوان قم گفته است انتظارات از هدف پویان باید منطقی باشد و کسب رتبه سوم یا چهارم جدول لیگ برتر در پایان فصل رتبه‌ای مناسب برای هدف پویانی خواهد بود که از نظر سخت افزاری و انسانی شرایطی غیر قابل قیاس با ۳ تیم اول جدول در حال حاضر دارد.

کد خبر 3862065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha