۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷

دو پیام تسلیت برای درگذشت دنیا فنی‌زاده

جان دنیا فنی‌زاده در کالبد عروسک‌ها باقی می‌ماند

جان دنیا فنی‌زاده در کالبد عروسک‌ها باقی می‌ماند

مرضیه برومند رییس خانه عروسک و سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دنیا فنی‌زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت دنیا فنی زاده عروسک گردان فقید، مرضیه برومند رییس خانه عروسک و همراهان وی در این خانه پیامی را صادر کردند. 

در این پیام آمده است: «در روزگار سرآسیمگی و بی حوصلگی، جان های مهربانی هستند که مادرانه به دنیای کودکان می اندیشند و نگران آرزوهایی هستند که در دل کودکان شعله می کشد. تصور دنیای کودکان بی نگاه مهربان و کیمیای بی بدیل آن ها چه تصور غمگینی است. 

غیبت غمگین دنیا فنی زاده را به عروسک ها، به کودکان و به دوستان کودکان تسلیت عرض می نمایم. او جان مهربان خود را در کالبد عروسک هایی باقی می گذارد که با آن ها زیسته ایم و خواهیم زیست. با همه دل و جان به او بگوییم: خداحافظ دوست مهربان عروسک ها»

پیام تسلیت دبیر جشنواره تئاتر فجر برای درگذشت دنیا فنی زاده

سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در پیامی درگذشت دنیا فنی زاده را که صبح امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت، تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است: «اگر چندین نسل از جوانان امروز در رویای روزانه خود نشانه‌ای برای تداعی روزگار پر نشاط کودکی جستجو کنند بی‌شک یکی از آن تداعی‌گرهای دلپذیر عروسک‌هایی خواهد بود که با  جادوی دستان توانای شادروان بانو دنیا فنی زاده جان یافته‌اند.

اگر چه اکنون با دریغ و افسوس او درگذشته اما در بازیابی رویای ما، در جستجوی زمان از دست رفته، در جستجوی کودکی ناب همواره زنده می‌ماند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درگذشت بانوی هنرمند دنیای نمایش عروسکی را به خانواده گرامی ایشان و هنرمندان گرانقدر ایران زمین تسلیت می‌گوید.»

کد خبر 3862664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha