۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳

رئیس موسسه کتاب شناسی شیعه:

مؤسسات حوزوی آثار خاندان صدر را احیا کنند

مؤسسات حوزوی آثار خاندان صدر را احیا کنند

قم - رئیس موسسه کتاب شناسی شیعه با بیان اینکه آثار خاندان صدر بسیار است، گفت: خیلی از این آثار هنوز به چاپ نرسیده و خوب است مؤسسات حوزوی در احیای این آثار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام رضا مختاری ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از کتاب سیره اخلاقی تربیتی امام موسی صدر که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سالن همایش مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در جهان امروز مؤثر باشد باید از موقعیت علمی خوبی برخوردار باشد، اظهار داشت: مقام علمی امام موسی صدر نباید تحت شعاع مسائل دیگر قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه باید از زندگی بزرگان درس بگیریم، افزود: آنچه بیش از هر چیز به آن نیاز داریم و باید از آن درس بگیریم سیره و منش امام موسی صدر در جهت وحدت بین مسلمانان است.

رئیس موسسه کتاب شناسی شیعه به ارتباط خوبی که امام موسی صدر با ادیان دیگر به خصوص مسیحیان داشت اشاره کرد و گفت: ایجاد همدلی در جهت تقریب درسی است که می‌توان از این شخصیت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه باید از جنبه‌های تربیتی امام موسی صدر که در لبنان به کار گرفتند درس بگیریم، تصریح کرد: اگر شیوه امام موسی صدر را در پیش بگیریم خیلی از مشاجرات ما برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آثار خاندان صدر بسیار است، افزود: خیلی از این آثار هنوز به چاپ نرسیده که خوب است تا مؤسسات حوزوی در احیای این آثار اقدام کنند.

کد خبر 3875127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha