۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اصفهان:

هشت فیلم به برنامه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در اصفهان اضافه شد

هشت فیلم به برنامه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در اصفهان اضافه شد

اصفهان - معاون فرهنگی و هنری ارشاد اصفهان از اکران ۱۶ فیلم از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه در اصفهان خبر داد.

پرویز طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسته‌های فیلم جشنوره فجر امسال هشت‌تایی است، ۱۶ فیلم از جشنواره از ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه در دو سینمای فلسطین و ساحل اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز جشنواره فجر در اصفهان با حضور مدیرکل ارشاد در سینما ساحل افتتاح می‌شود، افزود: فیلم‌های سارا و آیدا، یادم تو را فراموش، ماجرای نیم روز، ماه گرفتگی، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغ های ناتمام و فصل نرگس بسته نخست فیلم‌هایی است که اکران خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اسامی فیلم‌های بسته دوم به زودی اعلام می‌شود، تاکید کرد: فروش  بلیتهای جشنواره در بخش استانی با تاخیر و از هفتم بهمن‌ماه از طریق سایت  cinogram.comدر سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: قیمت بلیت تکی در این پیش‌فروش  ١٠ هزار تومان و بلیت بسته‌ای هشت هزار تومان پیش بینی شده است.

طاهری ادامه داد: احتمال اکران تکی از فیلم‌های شاخص جشنواره نیز وجود دارد همانگونه که در سال گذشته فیلم‌های «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستا جدای از برنامه‌ریزی های قبلی به همین شکل اکران شد.

گفتنی است؛ در ابتدا قرار بود به دلیل بدهی سال گذشته اصفهان تنها هشت فیلم از جشنواره در اصفهان به نمایش درآید و این امر موجب اختلاف نهادهای مرتبط نیز شده بود که رسانه‌های اصفهان با خبر و گزارش‌های ویژه به این مسئله پرداختند که در نهایت واکنش مسئولان اصفهان را در برداشت.

در نهایت با حمایت ویژه استاندار اصفهان، بدهی سال گذشته اصفهان در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر پرداخت شد و بر این اساس تعداد فیلم‌های جشنواره فجر به ۱۶ فیلم افزایش یافت. 

کد خبر 3895166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha