۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱

جلسه هم اندیشی مدیر شبکه هدهد با نوجوانان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیر شبکه هدهد با نوجوانان برگزار شد

احسان حلمی مدیر مجموعه شبکه های هدهد طی نشستی با نوجوان از آنها خواست برای این شبکه طرح ها و ایده های خود را ارایه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هم اندیشی مدیر مجموعه شبکه های هدهد با نوجوانان و جوانان فعال در عرصه هنر و رسانه و تعدادی از بازیگران کودک و نوجوان، شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برگزار شد.

در این دیدار که نوجوانان فعال در حوزه رسانه حضور داشتند، به بیان دغدغه های قشر کودک و نوجوان پرداخته شد.

احسان حلمی مدیر مجموعه شبکه های هدهد، در این جلسه عنوان کرد: برگزاری چنین جلساتی نیاز امروز جامعه و مدیران مرتبط با حوزه کودک و نوجوان است و قطعا نیاز امروز شبکه هدهد استفاده از انتقادات و پیشنهادات قشر کودک و نوجوان است.

وی افزود: نزدیک ۲ سال است که به طور ویژه و مرتب میزبان کودکان و نوجوانان فعال سراسر کشور در شبکه هدهد هستیم و از آنان دعوت می کنیم که صرفا شنونده سخنان ارزشمندشان باشیم و از نظرات این قشر برای ارتقا آثار استفاده کنیم.

حلمی درباره برنامه جدید شبکه هدهد که مدتی است روی آنتن رفته نیز گفت: برنامه «شما و هدهد» که کاملا یک برنامه مخاطب محور است، با گذشت چندین هفته از زمان شروع پخشش، با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه شده و به دلیل این اسقبال احتمالا به زودی زمان این برنامه افزایش می یابد.

وی در پایان این نشست اظهار کرد: هرجا در شبکه هدهد به قشر جوان و نوجوان اعتماد کردیم، ضرر ندیدیم ضمن اینکه نشاط و لذت بیشتری در آن امور مشاهده کردیم. ازهمه شما دعوت می کنم که خودتان ایده بدهید، طرح بنویسید و در هدهد برای هم سن و سال های خودتان برنامه بسازید زیرا در شبکه هدهد روی همه کودکان و نوجوانان باز است.

در این جلسه مشورتی که برخلاف برنامه ریزی قبلی، بیش از ۶ ساعت به طول انجامید، نوجوانان به بیان مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و به مباحثی مثل تفریح، مسائل جنسی، آرزوهای کودکان ونوجوانان، زندگینامه افراد موفق و ناموفق، سرود، مسابقات گروهی و... اشاره کردند.

کد خبر 3911476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha