۹ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۲۷

علیرضا منصوریان:

سختی کشیدیم تا به پیروزی رسیدیم/شرایط جدول گروه استقلال پیچیده شد

سختی کشیدیم تا به پیروزی رسیدیم/شرایط جدول گروه استقلال پیچیده شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از نخستین پیروزی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است با سه گل حریف را شکست دادیم اما برای رسیدن به این پیروزی سختی کشیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۳ بر صفر شامگاه دوشنبه تیمش برابر التعاون عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت:  تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خوشحالم که توانستیم به اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

منصوریان ادامه داد: فکر می‌کنم جدول گروه ما جدول سختی شد چون همه تیم‌ها ۳ امتیاز دارند و همین امر باعث می شود که ادامه رقابت ها فوتبال های زیبایی را از سوی تیم ها شاهد باشیم. 

وی در ادامه با ابراز خرسندی از این پیروزی پرگل گفت: این پیروزی را به هواداران استقلال و تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند تقدیم می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی همنام خوزستانی نیز ابراز خوشحالی کرد و گفت: استقلال خوزستان در دو دیدار خود فوق العاده کار کرده است و شرایط خوبی دارد. در گروه ما تیم ها شرایط مساوی دارند و کار پیچیده شده است. 

وی افزود: بجز نمایندگان ایران که عملکرد خوبی داشته اند فکر می کنم در غرب آسیا تیم هایی مثل لخویا قطر، الهلال عربستان و العین امارات جزو تیم های خوب و مدعی هستند. 

علیرضا منصوریان در ادامه به شرایط تیم تعاون عربستان اشاره کرد و گفت: تیم حریف از خط حمله بسیار خوبی برخوردار بود. به همین خاطر تمرکز ما روی این بود که ابتدا گل نخوریم. برای رسیدن به این پیروزی سخت زحمت کشیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: درست است که با سه گل برابر تعاون به برتری رسیدیم اما برای این برد سختی زیادی کشیدیم و به آسانی به برد نرسیدیم. 

کد خبر 3919313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha