۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۴۱

مقامات کمیته روابط خارجی سنا:

سنای آمریکا به توافق درباره تحریم جدید علیه ایران نزدیک شد

سنای آمریکا به توافق درباره تحریم جدید علیه ایران نزدیک شد

مقامات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از نزدیک شدن به توافق برای اعمال تحریم های غیر هسته ای علیه ایران خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المانیتور، برخی از مقامات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از جمله «باب کورکر» رئیس این کمیته از نزدیک شدن به حصول توافق برای اعمال تحریم های غیر هسته ای علیه ایران سخن می گویند.

المانیتور از تلاش نمایندگان هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا برای تدوین یک بسته تحریمی تازه علیه ایران خبر داده و نوشته است که سناتورهای ارشد می‌گویند به نهایی کردن این بسته نزدیک شده‌اند.

باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنا گفت: احتمال توافق بر سر بسته تحریمی ایران بعد از ماهها مذاکره داخلی جمهوریخواهان با دموکرات های سنا، از جمله «بن کاردین» و «باب منندز» افزایش یافته است.

کاردین در این رابطه به المانیتور گفته است که نتیجه رایزنی ها در کمیته روابط خارجی نباید ناقض توافق هسته‌ای باشد. می‌خواهیم اطمینان یابیم که تحریم ها توافق هسته‌ای ایران را نقض نمی‌کند. می‌خواهیم این تحریم ها با اقدامات ایران همخوان باشد. فعلا داریم روی این مسئله کار می‌کنیم، اما هنوز نهایی نشده است.

در همین رابطه «جیم ریش» از اعضای کمیته روابط خارجی سنا گفته است که تحریم های جدید به مواردی چون بی‌ثبات کردن منطقه، تروریسم و ادامه استقرار موشک های بالستیک مرتبط خواهد شد.

کد خبر 3926585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha