۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶

بازی ایرانی در نوروز ایرانی- ۳؛

نوروز امسال مسافرکشی را با «تاکسیدو» تجربه کنید!

نوروز امسال مسافرکشی را با «تاکسیدو» تجربه کنید!

«تاکسیدو» یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایرانی برای پلتفورم‌های تلفن‌های هوشمند است که در سال گذشته به بازار عرضه و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

خبرگزاری مهر- گروه فرهنگ: این یک واقعیت آماری ثابت شده است که در صدر علایق گیمرهای ایرانی برای انتخاب، بازی‌های ژانر رانندگی قرار دارد، بازی‌هایی که کاراکتر اصلی آن‌ها یک اتومبیل و فضای رقابت آن یک نقشه جاده‌ای یا خیابانی است.

در این دست تولیدات غالبا سرعت و هیجان حرف اول را می‌زند و بازی‌ساز بیش از هر ایده‌ دیگری که مربوط به روند پیشرفت داستان باشد می‌بایست بهترین کیفیت فنی و بصری را برای گیمر عرضه کند تا او در جهت‌یابی و حرکت در فضای بازی بیشترین لذت را تجربه کند.

«تاکسیدو» یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در میان بازی‌های ایرانی برای پلتفورم اندورید محسوب می‌شود که در سال گذشته به بازار عرضه و با استقبال مخاطبان مواجع شد.

این بازی در واقع نسخه کامل شده بازی‌های قبلی تیم سازنده یعنی «موتوری» و «هی تاکسی» محسوب می‌شود به شما این امکان را می‌دهد که در فضایی شهری، مسافر بزنید و حتی با انتخاب مسافر دربست کرایه بیشتری به دست بیاورید!

این بازی که توسط استودیوی  Glim Game یعنی سازندگان بازی‌های هی تاکسی و موتوری ساخته شده در همین چندماهی که از عرضه رسمی آن می‌گذرد طرفدران زیادی نیز پیدا کرده است.

در این بازی شما در نقش یک راننده تاکسی هستید که وظیفه دارد تا مسافران خود را به مقصد برساند، در ابتدای بازی شما بایستی یک اسم را برای خود انتخاب و سپس اتومبیل خود را انتخاب کنید و یک روز کاری را شروع کنید، البته بایستی توجه داشته باشید که قبل از حرکت لاستیک‌ها، لنت، روغن و آب ماشین خود را چک کنید تا در صورت نیاز، آن‌ها را تعویض و یا تعمیر کنید.

هر کدام از این موارد به شما کمک می‌کند تا در طول بازی با خیالی آسوده‌تر به فکر صید مسافر بیشتر و کسب درآمد بالاتر از جابه‌جایی مسافران باشید!

در تعطیلات نوروز شما هم می‌توانید بخشی از فرصت آزاد خود را به تاکسیرانی آن هم در تلفن همراه خود، اختصاص دهید؛ احتمالا این درآمد مجازی از تاکسرانی، در روزهای بی‌کاری عید، دلچسب‌تر هم باشد!

کد خبر 3934749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha