۴ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۵۷

بازی ایرانی در نوروز ایرانی- ۵؛

شیب تند تعطیلات را با «دنده دو» پشت سر بگذارید!

شیب تند تعطیلات را با «دنده دو» پشت سر بگذارید!

بازی ایرانی «دنده دو» یکی از بازی‌های رانندگی پلتفرم تلفن‌های هوشمند است که از نظر کیفیت و هیجان قابل قیاس با نمونه‌های خارجی است.

خبرگزاری مهر- گروه فرهنگ: پیش‌تر و در معرفی بازی «تاکسیدو» به این گزاره آماری اشاره کردیم که در میان گیمرهای ایرانی یکی از محبوب‌ترین ژانرها که همواره سهمی از جدول پرمخاطب‌ترین بازی‌های هر سال دارد، بازی‌های سبک رانندگی است. طبیعی است که در بازی‌های این ژانر هم نمونه‌های مسابقه‌ای، ‌ هیجان بیشتری را برای همراهی و تجربه برمی‌انگیزند.

بازی «دنده‌ دو» یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایرانی در این سبک است که طی سال گذشته توانست مخاطبان بسیاری را به خود معتاد کند!

فضای کلی طراحی خط داستانی بازی تفاوت عمده‌ای با آنچه در اغلب بازی‌های رانندگی چه در بازار داخل و چه در نمونه‌های خارجی تجربه کرده‌ایم نیست و اینجا هم لذت محوری بازی در تجربه سرعت بالا و همزمان دقت در هدایت اتومبیل در مسیر و در میان موانع است. اما «دنده دو» در میان نمونه‌های داخلی یکی از حرفه‌ای‌ترین و باکیفیت‌ترین فضاسازی و طراحی را دارد و از این نظر توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را هم دارد.

خط داستانی بازی هم به صورت چند مرحله‌ای طراحی شده و گیمر در عبور از هر مرحله و با ورود به مرحله تازه، فضای داستانی متفاوتی را هم می‌توان تجربه کند. رقابت کلی هم به گونه‌ای طراحی شده که شما بعد از عبور از مراحل مختلف در انتهای مسیر می‌توانید با حذف رقبا عنوان بهترین راننده کشور را از آن خود کنید.

قابلیت رقابت همزمان دو گیمر، امکان ارتقا کیفیت اتومبیل از میان نمونه‌های داخلی و خارجی، تجربه رانندگی در فضا شهرها و استان‌های مختلف ایران و امکان پرداخت درون برنامه‌ای برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های کمکی بازی، از امکانات طراحی شده برای این بازی است.

بازی ایرانی «دنده دو» با عنوان اصلی «2nd Gear» توسط «ارکا گیمز» توسعه یافته و استودیو فن افزار شریف وظیفه انتشار آن را به عهده گرفته است. شما هم می‌توانید در تعطیلات نوروز هیجان مجازی رانندگی پرسرعت در شهرها و استان‌های مختلف ایران را با «دنده دو» تجربه کنید.

کد خبر 3937421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha