۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۱۲

تکواندو نوجوانان آسیا؛

هفت تکواندوکار نوجوان ایران فردا به دیدار رقبای خود می روند

هفت تکواندوکار نوجوان ایران فردا به دیدار رقبای خود می روند

در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا هفت نماینده از کشورمان در دو بخش دختران و پسران به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا امروز چهارشنبه با حضور ۲۲۴۶ تکواندوکار از ۲۰ کشور به میزبانی قزاقستان در «آتی راو» آغاز شد. امروز تیم کشورمان ۵ نماینده داشت که امیرولی پور از دور مسابقات حذف شد، حمیدرضا صدری به نشان نقره دست یافت و سه عضو تیم دختران با صعود به دیدار نهایی برای کسب مدال طلا مبارزه می کنند. 

اما فردا پنجشنبه در روز دوم این مسابقات هفت تکواندوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می روند. در وزن ۴۶- کیلوگرم دختران زهرا علیزاده دور نخست به مصاف «نفیسه گامچیبکوا» از ازبکستان می رود و در صورت کسب پیروزی برنده مبارزه اندونزی و فیلپین را پیش رو خواهد داشت. در این وزن ۱۴ تکواندوکار حضور دارند. 

دنیا محمدی در وزن ۴۹- کیلوگرم در میان ۱۲ تکواندوکار دور نخست«پارک سئو هیون» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی، به مصاف «فریدا بایباتیروا» از قزاقستان خواهد رفت. در وزن ۵۲- کیلوگرم دختران ۹ تکواندوکار وزنکشی کرده اند که ستاره چابکی دور نخست استراحت دارد و سپس با برتری مقابل ویتنام و تایلند به نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد. 

حامد اصغری در وزن ۵۱- کیلوگرم دور نخست به دیدار «ترسونبایف» ازبکستان می رود. وی در صورت کسب پیروزی برنده تاجیکستان و هند را پیش رو خواهد داشت. در این وزن ۱۵ تکواندوکار حضور دارند. ابراهیم صفری در وزن ۵۵- کیلوگرم دور نخست باید با «جانگ جون» از کره جنوبی مبارزه کند و در صورت کسب پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی باید با یکی از تکواندوکاران فلسطین، ویتنام یا چین تایپه مبارزه کند. در این وزن هم ۱۸ تکواندوکار در جدول حضور دارند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۳ تکواندوکار در جدول حضور دارند احمدرضا مختاری دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه ازبکستان و تایلند پیکار می کند. در وزن ۷۳- کیلوگرم نیز حسین یزدانی بعد از استراحت در مرحله نخست به دیدار برنده مبارزه قزاقستان و فیلیپین در مرحله یک چهارم نهایی پیکار می کند. 

این دوره از مسابقات عصر جمعه با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد. 

کد خبر 3957630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha