۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵

امیر دادرس:

حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای قدرت ملی می‌شود

حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای قدرت ملی می‌شود

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از ایران اسلامی و انتخابات موجب انسجام ملی و ارتقای قدرت ملی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بهداشت، امداد و درمان ارتش با تاکید بر داشتن قدرت و اهمیت بصیرت، اظهار داشت: اگر قدرتمند باشیم صاحب استقلال خواهیم بود و در غیر این صورت تحت نفوذ و سلطه استکبار جهانی قرار خواهیم گرفت.

وی در ادامه گفت: یکی از عوامل بسیار ارزشمند در ارزیابی قدرت‌ها؛ اتحاد، همبستگی، یکدلی و وفاق ملی است که از همه عناصر مهمتر، با ارزش‌تر و دارای مرتبه بالاتری است و حضور مردم در صحنه‌ها و انتخابات این انسجام ملی را نشان داده و نمایانگر اتحاد، همبستگی و قدرت عظیم مردم است که همواره از توصیه‌های مقام معظم رهبری بوده و موجب ارتقای قدرت ملی شده است.

در این مراسم همچنین امیر دادرس با اشاره به زحمات بی دریغ و از جان گذشتگی‌های کادر بهداشت و درمان ارتش در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی پزشکان و کادر درمانی، دوشادوش سایر نیروها در خط مقدم حضور داشته و به درمان رزمندگان اسلام می‌پرداختند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کردند و وظیفه ما ادامه دادن راه این شهدا و الگو گرفتن از آنان است.

کد خبر 3977469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha