۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

با پیگیری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان،

پارک کارآفرینی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

پارک کارآفرینی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به همت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان و شهرداری منطقه یک پارک کارآفرینی استان در پارک فرهنگیان زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، پارک کارآفرینی با تلاش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان در پارک فرهنگیان زاهدان افتتاح شد.

حبیب الله سالارزهی در مراسم افتتاحیه گفت: به منظور محقق کردن شعار سال (اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ) نمایشگاهی در طول سال در روزهای پنج شنبه و جمعه پایان هفته تحت عنوان پنج شنبه و جمعه  بازار فرهنگ و هنر بر پا خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه و بازارچه نشان دادن استعداد و خلاقیت دانشجویان و کارآفرینان بومی استان در زمینه اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار است .

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان با اشاره به رونق اشتغالزایی از صنایع و فرهنگ استان گفت: غرفه های این نمایشگاه شامل صنایع دستی ،آثار تجسمی و نقاشی، سنگ های قیمتی، ملیله و سوزن دوزی از جمله غرفه های این نمایشگاه است .

وی اظهار داشت: این نمایشگاه صرفاً برای دانشجویان دانشگاه علمی‌کاربردی نیست و از تمامی دانشجویان دانشگاه‌های استان و همچنین دانش آموزان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کرده ایم.

سالارزهی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح فرهنگ کار و کارآفرینی از سنین مدرسه در بین دانش آموزان رواج پیدا کند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان با طرح پارک کارآفرین، روستای کارآفرین، مدرسه خلاق و محله کارآفرین توانست در حوزه کارآفرینی نسبت به دیگر دانشگاه‌ها پیشی بگیرد.

کد خبر 3978554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha