۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹

پس از نشست شورای فنی؛

مدعیان انتخابی تیم ملی مشخص شدند/ سوریان و نوروزی مجوز گرفتند

مدعیان انتخابی تیم ملی مشخص شدند/ سوریان و نوروزی مجوز گرفتند

اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ظهر امروز چهارشنبه در محل خانه کشتی تهران تشکیل جلسه دادند که این نشست، مصوبات مختلفی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی چندین مصوبه داشت که از مهمترین آن می توان به بررسی عملکرد ملی پوشان در مسابقات اخیر و همچنین معرفی مدعیان انتخابی تیم ملی اشاره کرد.

بر این اساس گزارش عملکرد کشتی گیران در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان و بازیهای کشورهای اسلامی از سوی محمد دلیریان ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه توجه به رفع نواقص تاکتیکی و تکنیکی کشتی گیران در شرایط کشتی در سر پا به عنوان نکته ضروری تمرینات فنی در اردوهای تیم ملی مورد تاکید واقع شد. همچنین مقرر شد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، موضوع تقویت کادر فنی را مورد پیگیری قرار دهد.

در ادامه علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موظف شد نسبت به طراحی تمرین برای وزن به وزن کشتی گیران به تفکیک اقدام کند. همچنین با توجه به اینکه رفع برخی از اشکالات فنی در رده بزرگسالان، بدلیل شیوه مصاف کشتی گیران به سادگی قابل حل نیست، ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، مورد تاکید شورای فنی واقع شد.

در ادامه این نشست، کشتی گیران واجد شرایط بر اساس فرآیند انتخابی تیم ملی، بصورت وزن به وزن بررسی و معرفی شدند. همچنین کشتی گیران دارای شرایط خاص (مجوز کمیته پزشکی، مجوز حضور در جهانی اوزان غیر المپیکی و مجوز خاص به برخی استعداد های جوان) نیز بررسی و برخی از آنها مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را دریافت کردند.

در پایان نیز حمید سوریان و امید نوروزی قهرمانان المپیک ۲۰۱۲ لندن، از سوی شورای فنی مجوز حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی را دریافت کردند. کشتی گیران یاد شده می توانند در صورت تمایل به حضور در انتخابی تیم ملی در این مسابقات شرکت کنند.

کد خبر 3987657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha