۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰

احمدی‌پور:

مصوبه مجلس دغدغه فعالان صنایع‌دستی را کاهش می‌دهد

 مصوبه مجلس دغدغه فعالان صنایع‌دستی را کاهش می‌دهد

معاون رئیس‌جمهور با تشکر از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح حمایت از فعالان صنایع‌دستی گفت: تصویب این طرح می‌تواند نگرانی‌های هنرمندان صنایع‌ دستی را کاهش دهد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با اشاره به تصویب ماده یک طرح حمایت از فعالان صنایع‌دستی، گفت: سال ۱۳۹۶ ازسوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده و عمده اشتغالی که می‌توان امسال، با رویکرد صنایع کوچک، ایجاد کرد از طریق توجه به صنایع‌دستی محقق می‌شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: از همه نمایندگان مجلس، مخصوصاً رئیس مجلس، هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی برای تصویب ماده یک طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی تشکر و قدردانی می‌کنم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ و در جریان بررسی طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی، ماده یک این طرح را به‌تصویب رساندند و مصادیق مشاغل صنایع‌دستی را که مشمول بیمه خواهند شد تعیین کردند.

کد خبر 4003357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha