۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸

ترقی در گفتگو با مهر:

وزرایی که تن به اسناد ضد استقلال دادند نباید در دولت آینده باشند

وزرایی که تن به اسناد ضد استقلال دادند نباید در دولت آینده باشند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه وزرایی که باعث انحراف دولت از مسیر چشم انداز شدند مثل وزرای علوم، ارشاد و آموزش و پرورش که تن به سندهای ضد استقلال کشور دادند نباید دوباره مسئول شوند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با مهر، بااشاره به باید ها و نبایدهای کابینه دوازدهم گفت: با توجه به عملکرد وزرا در دولت یازدهم و مشخص شدن ضعف ها و قوت ها در اجرا از سوی دولت یازدهم و نیز تاکید رهبری بر افزایش کارآمدی دولت در اجرای سیاست های کلان کشور و نیز گله های ایشان در زمینه های مختلف که باعث شده دولت از ریل اصلی کار خارج شود ضروری است دولت دوازدهم در حوزه اقتصاد و فرهنگ به ویژه بخش هایی که ناکارآمدی آن باعث نارضایتی مردم شده تجدید نظر جدی داشته باشد.

وی افزود: باید ها می تواند شامل جوانتر، با نشاط تر و کار آمدتر شدن دولتمردان شود. از سوی دیگر دولتمردان باید از حاشیه سازی، پرداختن به حواشی بی سود و منفعت برای کشور دور بوده و به سیاست های کلان کشور و برنامه ششم و چشم انداز ۲۰ ساله پایبند باشند.

ترقی با اشاره به نباید های کابینه دوازدهم ادامه داد: وزرایی که باعث انحراف دولت از مسیر چشم انداز شدند مثل وزرای علوم، ارشاد و آموزش و پرورش که تن به سندهای ضد استقلال کشور داده و موجب افزای دغدغه های رهبری شدند نباید دوباره مسئول شوند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد کسانی که نتوانستند مشکلات اقتصادی مردم را حل کرده و سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند باید کنار گذاشته شوند چرا که اینها در ۴ سال نتوانستند کاری کنند پس تجربه نشان می دهد که نباید دوباره مسئولیت داشته باشند.

ترقی تاکید کرد: خط قرمز دولت آینده همان است که رهبری فرمودند و آن اینکه وزرایی که هیچ خط فاصلی بین خود و دشمن قائل نبوده و به دنبال دو قطبی کردن کشور و تسویه حساب های انتخاباتی هستند نباید در کابینه آتی باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: البته گرایش به فتنه و فتنه گران همچنان از خطوط قرمزی است که آقای روحانی در انتخاب و تشکیل کابینه دوازدهم باید آن را مدنظر داشته باشد.

کد خبر 4004606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha