۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

در لیگ برتر فوتسال ایران؛

تیم فوتسال آتلیه قم به دیدار فرش آرای مشهد می‌رود

تیم فوتسال آتلیه قم به دیدار فرش آرای مشهد می‌رود

قم - تیم فوتسال آتلیه قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران به دیدار فرش آرای مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم فوتسال آتلیه قم در مسابقه‌ای خانگی پذیرای تیم فوتسال فرش آرای مشهد است.

تیم‌های فوتسال آتلیه قم و فرش آرای مشهد در حالی در قم برابر هم صف آرایی می‌کنند که تیم آتلیه قم با توجه به معوقه شدن بازی هفته اول خود، ۲ بازی انجام داده و ۴ امتیاز کسب کرده است و جایگاه خوبی در جدول دارد گرچه اینجایگاه با توجه به هفته‌های آغازین لیگ، ممکن است کاذب باشد.

شاگردان سید وحید غیاثی در تیم آتلیه قم در اولین مسابقه خود قرار بود در قم میزبان تیم قهرمان فصل گذشته دسته اول یعنی مقاومت قرچک باشند که این بازی برگزار نشد اما در دومین بازی در قم ۳ بر ۲ از سد ارژن شیراز عبور کردند.

دومین بازی تیم آتلیه قم در شهر قدس برابر پارسیان این شهر برگزار شد که این مسابقه به تساوی ۲ بر ۲ انجامید البته تیم پارسیان شهر قدس با خرید امتیاز تیم دبیری تبریز به لیگ برتر آمده و فصل گذشته یک تیم دسته اولی محسوب می‌شد.

اکنون تیم آتلیه قم برای کسب دومین پیروزی فصل امروز باید در قم با تیم مشهدی فرش آرا مسابقه دهد و این بازی می‌تواند با حضور پرشور تماشاگران فوتسال دوست قمی جذابیت‌های بیشتری پیدا کند.

تیم فوتسال آتلیه قم فصل گذشته نایب قهرمان لیگ دسته اول کشور شد و به لیگ برتر صعود کرد و بازیکنان این تیم را در لیگ برتر نفرات بومی فوتسال قم تشکیل می‌دهند گرچه این تیم از نظر مالی دچار مشکل است.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه قم و فرش آرای مشهد از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

کد خبر 4034435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha