۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان؛

دومین شکست تیم والیبال قزاقستان رقم خورد/ قطر مدعی صعود شد

دومین شکست تیم والیبال قزاقستان رقم خورد/ قطر مدعی صعود شد

اردبیل – تیم‌ والیبال قطر شگفتی ساز روز اول مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در سومین بازی خود توانست با شکست تبم قزاقستان مدعی صعود به جام جهانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار که از ساعت ۱۵.۳۰ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شده بود در نهایت با برد قاطع و سه بر صفر تیم قطر خاتمه یافت.

در این دیدار تیم قطر در روزی که قزاقستان نمایش مطلوبی نداشت بسیار خوب و آماده ظاهر شد و توانست با قدرت تیم حریف را به شایستگی و در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ شکست دهد.

تیم قطر در این بازی نشان داد که مهره های خوبی نسبت به تیم قزاقستان داشت ضمن اینکه مشخص بود که تیم قطر آنالیز بسیار خوبی از تیم قزاقستان داشت، چنانچه در تمام حملات تیم حریف سه مدافع قطر روی تور راه توپ را می بستند.

با این نتیجه تیم قطر از مجموع سه بازی خود صاحب دو برد در مقابل تیم های کره جنوبی و قزاقستان شد تا یکی از تیم های مدعی برای صعود باشد.

قزاقستان نیز که در روز جمعه با قرعه استراحت روبرو بود، از دو بازی روز اول و امروز خود صاحب دو شکست در مقابل چین و قطر شد تا عملا از صعود به جام جهانی باز بماند.

تیم قطر آخرین بازی خود را در مقابل ایران و تیم قزاقستان دو بازی در مقابل تیم های ایران و کره جنوبی انجام خواهند داد.

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم می روند و در نهایت دو تیم برتر به رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4057012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha