۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۷

سرمربی تیم ملی والیبال مردان قطر:

برای برد مقابل تیم والیبال قزاقستان هم قسم شده بودیم

برای برد مقابل تیم والیبال قزاقستان هم قسم شده بودیم

اردبیل - سرمربی تیم ملی والیبال مردان قطر گفت: برای پیروزی مقابل تیم والیبال قزاقستان هم قسم شده بودیم و البته به خواسته خود رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماسیمیلیانو جیاکاردی سرمربی تیم ملی والیبال مردان قطر عصر شنبه در نشست خبری پایان بازی تیم های قطر و قزاقستان اضافه کرد: ما بی صبرانه منتظر این بازی بودیم چراکه می خواستیم باخت بازی قبلی خود در مسابقات آسیایی را مقابل تیم قزاقستان جبران کنیم.

وی با بیان اینکه در آن دیدار دو ست برده بودیم اما در نهایت بازی را سه بر دو واگذار کردیم، ادامه داد: برهمین اساس هم قسم شده بودیم که امروز توان والیبال قطر را نشان دهیم و باخت دو ماه قبل را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال مردان قطر با بیان اینکه امروز با بازی خوب و حساب شده توانستیم به خواسته خودمان برسیم، تصریح کرد: برد امروز مقابل تیم قزاقستان برد شیرینی بود و ما را به بازی آخرمان امیدوار کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا می توانید از این گروه به رقابت های جهانی صعود کنید یا نه، متذکر شد: کار دشواری است چراکه بازی آخر ما در مقابل تیم ایران خواهد بود.

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم می روند و در نهایت دو تیم برتر به رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4057037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha