۲۲ آبان ۱۳۸۵، ۱۵:۴۲

عضو فراکسیون اشتغال و کارآفرینی مجلس :

وزارت کار طرح جامعی برای اشتغال در استان‌ها ندارد

عباس رجایی گفت : گرچه وزارت کار متولی کار و اشتغال درکشور است اما پیکره‌ای ناقص در اشتغال است به طوری‌که در استان‌ها و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی جامعی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش مهر، نماینده مردم اراک درمجلس شورای اسلامی درکارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان با تاکید بر این که مشکل اشتغال بدون  هماهنگی وهم اندیشی درزمینه تولید و اشتغال حل نمی شود ،‌ گفت:‌ تا زمانی که تنها یک یا دو وزیر درکابینه به اشتغال فکر کنند مسائل اساسی در این خصوص حل نمی شود.

 

عباس رجایی افزایش بهره وری درکشور را نیازمند استفاده از مدیران خلاق وکارآفرین خواند وگفت: متاسفانه در بحث مدیریت ها توجه چندانی به کارآفرینی وخلاقیت مدیران نمی شود درحالی که حداقل در استان مرکزی استفاده از مدیران کارآمد وخلاق درصنایع می تواند ظرفیت های خالی صنایع را پرکرده و حداقل بیش از 10 هزار فرصت شعلی در استان ایجاد کند.

 

به گفته وی، وزارت کار با این که متولی کار و اشتغال درکشور است اما پیکره ای ناقص در اشتغال است به طوری که دراستان ها و شهرستان ها برنامه ریزی جامعی در این زمینه وجود ندارد.

 

رجایی با اشاره به این که بنگاه های زودبازده گام مثبتی درزمینه اشتغال درکشورهستند ،‌ گفت:‌ درکنار توجه به بنگاه‌های زودبازده اقتصادی باید به صنایع موجود نیز توجه شود . 

 

 

کد خبر 406209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha