۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد:

کمک ۲۰ میلیارد ریالی یزدی‌ها به اسکان و تامین غذای زائران کربلا

کمک ۲۰ میلیارد ریالی یزدی‌ها به اسکان و تامین غذای زائران کربلا

یزد- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از کمک ۲۰ میلیارد ریال مردم نیکوکار استان یزد در سال گذشته برای تامین غذا و اسکان زائران عتبات عالیات خبر داد.

محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار استان یزد در ارائه خدمات به خاندان عصمت و طهارت(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی‌ کنند، اظهار داشت: عشق و علاقه ای که در مردم مومن و خداجوی استان به‌ خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دیده می شود موجب شده تا هر لحظه برای خدمات رسانی در این عرصه آماده باشند.

وی با بیان اینکه امسال برای ساماندهی و نظم بیشتر در ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی از امروز در حال برنامه ریزی و پیگیری هستیم، عنوان کرد: ستاد عتبات عالیات آمادگی لازم برای برپایی موکب در مراسم اربعین حسینی با همکاری و مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان را دارد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد عنوان کرد: برای برگزاری مراسم اربعین امسال، برپایی موکب ها دارای مجوز رسمی و شناسنامه دار خواهد بود که تا به امروز مجوز ۲۰ موکب در استان یزد صادر شده و پیش‌ بینی می‌ شود این تعداد با توجه به استقبال مردم به ۲۲ موکب برسد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی در این موکب ها ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز می شود و تا یک هفته بعد از آن نیز ادامه دارد، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اندیشیده شده تا تمام ۳۰ هزار زائری که از سوی استان یزد در هر وعده غذایی تغذیه می شوند، کمبودی در این زمینه ها نداشته باشند.

جعفری ادامه داد: برای سال جاری پیش بینی شده تا در آیین اربعین حسینی ۱۵ هزار زائر در کربلا، پنج هزار زائر در کاظمین و پنج هزار زائر نیز در مرز چزابه اسکان و تغدیه ‌شوند.

کد خبر 4062563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha