۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱

استاندار قم مطرح کرد؛

لزوم تقویت تعاونی‌ها در استان قم

لزوم تقویت تعاونی‌ها در استان قم

قم - استاندار قم بر لزوم تقویت تعاونی‌ها برای رونق اقتصادی استان قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی صادقی قبل از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم با تقدیر از عملکرد سازمان مالیاتی استان قم، اظهار کرد: در سال گذشته این سازمان مشکلات اساسی را از جلوی روی صنعت و تولید برداشت.

وی با اشاره به لزوم حمایت تمام دستگاه‌ها از بخش خصوصی افزود: هر پروژه بخش خصوصی که در استان آغاز شود را حمایت می‌کنیم.

استاندار قم ادامه داد: تلاش می‌کنیم در سال جاری در جنبه‌های اقتصاد مقاومتی حرکت جدیدی را آغاز کرده و مسیرهای جدیدی را پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که می‌تواند به حل مشکلات اقتصادی کمک کند تقویت تعاونی‌ها است افزود: اشکالاتی در پروسه کار تعاونی‌ها در کل کشور هست اما این یکی از راه‌های کاهش تصدی‌گری دولتی است و باید از این ظرفیت برای استفاده بهتر از بخش خصوصی استفاده کرد.

رشد اقتصادی ۴ درصدی در قم

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم هم در این جلسه با اشاره به ترسیم اهداف برنامه ششم توسعه در استان قم گفت: برای استان قم در برنامه ششم ۴ درصد رشد اقتصادی پیش‌بینی کرده‌ایم.

سید حسن رضوی با اشاره به اینکه این نرخ رشد اقتصادی نصف نرخ متوسط رشد اقتصادی کشور است اظهار کرد: برای تحقق همین نرخ رشد هم نیاز داریم سالانه ۳ تا ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان قم داشته باشیم که این اعداد نشان می‌دهد مجموعه مدیران استان سال‌های سختی در پیش دارند و باید بیشتر تلاش کنند.

کد خبر 4079571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha