۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۲۴

ووشو رده های سنی آسیا - کره جنوبی؛

میناپناهی برنز هشتم را کسب کرد/ شش سانداکار ایران در دیدار نهایی

میناپناهی برنز هشتم را کسب کرد/ شش سانداکار ایران در دیدار نهایی

روز چهارم از رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با کسب یک نشان برنز دیگر برای تیم اعزامی کشورمان به پایان رسید تا جمع مدالهای ایران به عدد ۱۲ برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در کره جنوبی جریان دارد مینا پناهی در فرم «نن چوان» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹،۱۵ به نشان برنز دست پیدا کرد. این هشتمین مدال برنز تیم کشورمان در این دوره از رقابتها بود. «وونگ» از ماکائو با امتیاز ۹،۲۴ و «یان لائ» از هنگ کنگ با امتیاز ۹،۲۲ اول و دوم شدند.

در رقابتهای نوبت عصر امروز چهارشنبه سایر تالوکاران ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند. سیدمحمد حسینی در فرم «گوئن شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با امتیاز ۹،۲۷ رته چهارم را به دست آورد و «امیرحسین سلطانی» با امتیاز ۸،۹۳ به کار خود پایان داد.

مرجان کریمی در فرم «تای چی جین» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با امتیاز ۸،۹۲ بر سکوی چهارمی ایستاد. علی شکروی در فرم «نن گوئن» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹،۱۷ در رتبه چهارم قرار گرفت.
 

شش مدال طلا در انتظار سانداکار ایران در روز پایانی 

این دوره از مسابقات فردا چهارشنبه ۲۹ شهریورماه با برگزاری دیدارهای فینال بخش ساندا به اتمام می رسد و  ۶ سانداکار ایران در مبارزات نهایی برای کسب مدال طلا به میدان می روند. ضمن اینکه  تالوکاران کشورمان نیز آخرین فرم های خود را اجرا می کنند.

در رقابتهای ساندا و در بخش دختران فاطمه حیدری در وزن ۵۲- کیلوگرم به مصاف«آن گو» از ویتنام می رود و شقایق پاشایی در وزن ۵۶- کیلوگرم «دوی نائورم» از هند را پیش رو دارد. 

در بخش پسران نیز  علیرضا ریگی فینال وزن ۶۰- کیلوگرم «یونگدای کا» از چین را پیش رو دارد. علی محمدی در دیدار پایانی وزن ۶۵- کیلوگرم به مصاف «سون فان» از ویتنام می رود. احمد واحدی در وزن ۷۵- کیلوگرم برای کسب مدال طلا با «شوان خو» از مالزی پیکار می کند و حسن خادمی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم باید با «هاریش» از هند مبارزه کند. 

در بخش تالو هم سیدمحمد حسینی و امیرحسین سلطانی در فرم «دائو شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، زهرا کیانی در فرم «چیانگ شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، مینا پناهی در فم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و تیم های دوئلین پسران و دختران به روی تالو فیلد می روند. 

کد خبر 4092107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha