۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴

ووشو رده های سنی آسیا - کره جنوبی؛

آینده سازان ووشو روی سکوی سوم آسیا/سانداکاران نایب قهرمان شدند

آینده سازان ووشو روی سکوی سوم آسیا/سانداکاران نایب قهرمان شدند

پرونده تیم اعزامی ایران به نهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با کسب ۲۲ مدال طلا، نقره، برنز و کسب عنوان سومی بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات یکشنبه هفته جاری با حضور ۴۳۳ ووشوکار از ۱۹ کشور به میزبانی کره جنوبی در شهر «گومی» آغاز و امروز با قهرمانی چینی ها در مجموع ساندا و تالو به پایان رسید.

در پایان این رقابت ها، تیم کشورمان در بخش ساندا با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کرد.چین با ۵ طلا و ۲ نقره اول شد و هند با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز عنوان سومی را از آن خود کرد.

در مجموع دو بخش ساندا و تالو، چین با ۱۹ مدال طلا و ۲ نقره عنوان نخست را مقتدرانه از آن خود کرد و هنگ کنگ با ۸ طلا و ۹ نقره دوم شد. تمامی مدال های طلای هنگ کنگ در تالو به دست آمد.

همچنین تیم ووشوی جوانان ایران با ۲۲ مدال رنگارنگ شامل ۷ طلا، ۷ نقره و ۸ برنز و یک پله صعود نسبت به دوره گذشته این مسابقات بر سکوی سومی ایستاد.

برای تیم کشورمان در این دوره از مسابقات ناهید پورشبانان، زهرا کیانی، علی ریگی، علی محمدی، احمد واحدی، حسن خادمیان، تیم دوئلین دختران(زهرا کیانی و ناهید پورشبانان) ۷ مدال طلا، محمدرضا جعفری، نیلوفرمختارپور، ناهیدپورشبانان، میناپناهی، و تیم دوئلین پسران(امیرحسین سلطانی و سیدمحمد حسینی)، فاطمه ویسی و شقایق پاشایی ۷ مدال نقره، زهرا بت شکن، علی شکروی، محمدعلی مجیری(دومدال)، زهرا کیانی، ، ناهید پورشبانان، نیلوفر مختارپور و مینا پناهی هم ۸ مدال برنز برای تیم کشورمان کسب کردند.

کد خبر 4092650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha