۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۵۴

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: 

بازی تماشاگر پسندی را ارائه می‌کنیم/هواداران نفت را همراهی کنند

بازی تماشاگر پسندی را ارائه می‌کنیم/هواداران نفت را همراهی کنند

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آبادانی ها شاهد یک بازی خوب، جذاب و تماشاگر پسند از بازیکنان نفت در مقابل فولاد باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان افزود: بازی با فولاد هم مثل تمامی بازی‌ها برای ما سه امتیاز دارد نه بیشتر و نه کمتر، آنچه ما در طول هفته با بچه‌های صحبت کردیم آنکه به دور از هرگونه مسئله حاشیه‌ای و جانبی سعی کنند ارائه کننده یک بازی خوب، جذاب و تماشاگر پسند باشند و در نهایت هم هر تیمی که حقش است به هر سه امتیاز بازی برسد.

وی اظهار کرد: به هر صورت تیم فولاد تیم بسیار خوبی است و دارای کادر فنی خوب و جوان و باانگیزه‌ای است و از جوانان خوبی هم استفاده می‌کند و یک ترکیبی از بازیکنان باتجربه مثل والی، زهیوی و مبعلی و یک سری بازیکنان جوان، ما هم تیم خیلی خوبی داریم. هفت بازی است که به عنوان سرمربی تیم صنعت نفت روی نیمکت می‌نشینم، ۶ بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی.

کمالوند تصریح کرد: در این بازی‌ها ما دو زمان ضعیف داشتیم و در سایر دقایق از بازی بازیکنانم راضی بودم. ما نیمه دوم بازی با پارس جنوبی در هفته پنجم را خوب بازی نکردیم به‌اضافه ۲۰دقیقه اول بازی با سپیدرود. در سایر بازی‌ها یا بهتر از حریف بودیم و یا پا به پای حریف بازی کردیم و امیدوارم که در ادامه مسابقات هم نسبت به گذشته کامل‌تر و بهتر باشیم. امید دارم در بازی فردا که همه تماشاچیان هم می‌توانند رایگان این دیدار را تماشا کنند آن‌ها به ورزشگاه بیایند و تیم خودشان را نیز تشویق کنند. به‌طور حتم حمایت هواداران تأثیر به سزایی در برد تیم خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دو سه تا بازیکن ما دچار سرماخوردگی شده‌اند اما وضعیتشان به‌گونه‌ای نیست که نتوانند به شرایط بازی فردا نرسند.

کمالوند در خصوص ترکیب تیمش در مقابل فولاد افزود: ما با نگاه به تمریناتمان در طول هفته در جلسه فنی که با کادر فنی خود داریم در مورد تمرینات در طول هفته صحبت می‌کنیم و به طور مسلم هر کسی در طول هفته آماده‌تر باشد بازی می‌کند. در هفته گذشته یک تغییر اجباری داشتیم و حسین بغلانی بیمار شد و نتوانست در بازی رشت باشد ولی در بازی فردا ترکیبمان کامل است بعد از جلسه فنی امشب ترکیب نهایی بازیکنانمان در مقابل فولاد تعیین می‌شود.

وی اظهار کرد: تغییر در بازی مقابل پرسپولیس: شرایط آب و هوایی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که نیازی نیست تا برای انجام تمریناتمان به خارج از آبادان برویم، امسال به اذعان بسیاری سال بسیار گرمی در مقایسه با سال‌های اخیر بود و ما را دچار مشکل کرد اما هوا رو به بهبود است و شرایط آب و هوایی تغییر کرده و برنامه ما آن است که تمریناتمان را در آبادان دنبال کنیم اما تمریناتمان را تا روز سه‌شنبه هفته آینده تعطیل می‌کنیم و به بازیکنانمان استراحت می‌دهیم و پس از آن دوباره تمرینات را از سر می‌گیرم، به طور قطع مسابقات دوستانه درون استانی نیز برگزار خواهیم کرد.

کمالوند تصریح کرد: ما در تیم خود ۱۵ بازیکن بزرگسال داریم و سه یا چهار بازیکن جوان خوب هم داریم و از نظر ما ۱۸ نفرشان یکی است و برای ما تفاوت ندارند. به هر صورت در تمرینات طول هفته بازی مقابل سپاهان نظر فرحانی مربی دروازه‌بانان آن بود که برای ایجاد انگیزه هم بایستی از داوود نوشی صوفیانی نیز در درون دروازه استفاده کنیم و خیلی هم از بازی وی راضی بودیم. در بازی مقابل سپیدرود رشت هم به اعتقاد من عملکرد بدی نداشت ضمن اینکه ما از ناصر سالاری هم راضی هستیم و این بدان معنا نیست که اگر بازیکنی بازی نکند نارضایتی فنی وجود دارد بعضاً در برخی از بازی‌ها مربی بر اساس تجزیه‌وتحلیل‌ها و شناختی که از تیم مقابل دارد و تصمیماتی می‌گیرد.

وی یادآور شد: بازیکنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که هر کس در طول هفته بازی خوبی را ارائه دهد صرف‌نظر از اسم آن از او در بازی‌ها استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پور موسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل تأخیر در رسیدن به شهر آبادان به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

کد خبر 4093951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha