۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان:

سربازان همچون رزمندگان در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند

سربازان همچون رزمندگان در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند

تاکستان- فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: سربازان شجاع میهن اسلامی همچون رزمندگان اسلام در خط مقدم دفاع از کشور با صلابت و شجاعت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینیانی در مراسم گرامیداشت روز سرباز که روز شنبه در سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان برگزار شد اظهار داشت: نامگذاری روز دوم هفته دفاع مقدس به نام سرباز بیانگر اهمیت و جایگاه سربازان است و دفاع سربازان این مرز و بوم همچنان در تمام زمینه ها ادامه دارد و باعث شده دشمنان که به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند از تحرک بازمانند.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان با اشاره به تقارن دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس بیان کرد: انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین (ع) است که در مقابل ظلم و جور و به منظور امر به معروف و نهی از منکر به حرکت خود ادامه می دهد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی یادآورشد: ماهیت سربازی بخاطر خدمت زیر پرچم مقدس است و سربازان باید قدر این موقعیت را بدانند و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان باشند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام علی (ع) تاکستان با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از سربازان خواست ماه محرم را به عزاداری محدود ندانند و انحرافات وارد شده به عزاداری ها را تجزیه و تحلیل کنند و با هوشیاری و امر به معروف و نهی از منکر با خرافات مبارزه کنند.

سرهنگ حسینیانی گفت: از جمله توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نظامی رسیدگی به وضعیت سربازان نیروهای مسلح است که باید به آنها توجه شود.

وی تصریح کرد: هر سرباز باید در پایان دوره ضرورت مهارتهای فنی برای کار را فرا گرفته باشد و با استعداد یابی نیروها بتوان افراد توانمند را شناسایی کرد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی اضافه کرد: سخنان سخیف و ابلهانه رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل بسیار مضحک و ناشی از بی تجربگی سیاسی ترامپ است که نشان داد رفتار خصمانه آمریکا با ملت بزرگ ایران همیشگی است و اگر آمریکا یکطرفه از برجام خارج شود این به منزله لغو کامل برجام است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی تاکستان افزود: اگر همزمان با مذاکره بر سر برجام فعالیتهای موشکی و دفاعی را هم تعطیل میکردیم امروز دیگر دارای این اقتدار نبودیم.
 
در ادامه مراسم مداحی، خاطره گویی و تجلیل از سربازان نمونه برگزار شد.

اول مهر ماه مصادف با دومین روز از هفته دفاع مقدس به دلیل رشادتهای سربازان انقلاب به نام سرباز نامگذاری شده است.
   

کد خبر 4095412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha