۵ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۵۱

استاد حوزه و دانشگاه:

شهادت شهید حججی تصادفی نیست/لزوم عدم توجه به شبهه افکنی دشمنان

شهادت شهید حججی تصادفی نیست/لزوم عدم توجه به شبهه افکنی دشمنان

اصفهان –استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهادت شهید حججی تصادفی نیست، گفت: این شهید از سه شهید کربلا نشان دارد و مدال امام حسین، حضرت ابالفضل و حضرت علی اکبر بر گردن این شهید می درخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری شامگاه چهارشنبه در مراسم وداع مردم نجف آباد با شهید حججی در حسینیه حضرت زهرا (س) نجف آباد با بیان اینکه شهید محسن حججی عاشق امام حسین (ع) و یار واقعی این امام بزرگوار بود، اظهار داشت: شهید حججی حب دنیا نداشت و همواره با عشق شهادت در راه اسلام و امام حسین (ع) زندگی می‌کرد.

کسی که حب دنیا داشته باشد از کاروان امام حسین (ع) عقب می‌ماند

وی با بیان اینکه کسی که حب دنیا داشته باشد از کاروان امام حسین (ع) عقب می‌ماند، ابراز داشت: یقین دارم که پدر و مادر شهید حججی فرزندانشان را با عشق به امام حسین (ع) تربیت کرده و اینگونه راهی جبهه حق علیه باطل شده است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه مطمئناً شهید محسن حججی از پدر و مادرش درخواست دعای شهادت داشته است، اضافه کرد: جوانان باید باور داشته باشند که برای تحقق خواسته‌هایشان باید دست به دامان پدر و مادر شوند و برای رسیدن به شهادت، عزت، پاک شدن از گناه‌ها، رهایی از گرفتاری و ... باید چشم به دعای پدر و مادر داشته باشند تا موفق شوند.

وی که شهید محسن حججی را استاد دانشگاه شهادت توصیف کرد، افزود: این استاد دانشگاه دو روز گذشته در مشهد،‌ دیروز در تهران، امروز در اصفهان و نجف آباد به مردم درس ایثار و شهادت داد.

حجت‌الاسلام ماندگاری از جوانان خواست تا با شبهه‌ افکنی‌های دشمنان از کوره در نروند و در ادامه گفت: دشمن می‌خواهد با شک و شبهه ایجاد کردن در بین جوانان بین آنها و دین و انقلاب فاصله بیندازد و از این رو جوانان باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.

اگر ایمان جوانان تقویت شود شک و شبهه‌های دشمن آنها را اذیت نمی‌کند

وی تاکید کرد: چنانچه ایمان جوانان تقویت شود شک و شبهه‌های دشمن آنها را اذیت نمی‌کند و حاصل آن جان‌فشانی‌هایی مانند شهید حججی خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهادت شهید حججی تصادفی نیست، اضافه کرد: این شهید از سه شهید کربلا نشان دارد و می‌توان گفت مدال حضرت امام حسین (ع)، مدال حضرت ابالفضل (ع) و مدال حضرت علی اکبر (ع) بر گردن این شهید بزگوار می درخشد.

وی افزود: اینکه پیکر شهید محسن حججی از ۱۸ مرداد تا پنجم مهر ماه بماند و در شب شهادت حضرت علی اصغر وارد نجف آباد شود تصادفی نیست و این بدان معناست که خداوند شهادت این شهید بزرگوار را پذیرفته است.

کد خبر 4100171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha