۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۸:۳۹

۱۶ مهرماه؛

دومین سالگرد شهادت سرلشکر «حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود

دومین سالگرد شهادت سرلشکر «حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود

همدان - مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: دومین سالگرد شهادت قافله‌سالار مدافعان حرم، سردار سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود.

علی‌اکبر کریمپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین سالگرد شهادت قافله‌سالار مدافعان حرم، سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان کشوری، استانی و مردم شهیدپرور استان همدان روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید «حاج حسین همدانی» از فرماندهان سپاه پاسداران و از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، ۱۶ مهر ماه سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید، گفت: شهید «همدانی» از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

وی بابیان اینکه سردار همدانی از فرماندهان منطقه عملیاتی «بازی دراز» در جبهه غرب بوده و خاطرات خود را از این نبرد در کتابی تحت عنوان «تکلیف است برادر» تدوین کرده است، گفت: سردار حسین همدانی بعدها مدتی فرمانده لشکر انصار الحسین(ع) همدان شد و علاوه بر همدان، در شهرهای پاوه و مریوان نیز خدمت کرد.

کریمپور یاداور شد: فرماندهی سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ و مشاورت فرمانده کل سپاه پاسداران ازجمله سوابق این سردار شهید است.

کد خبر 4104045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha