۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند-فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افزایش ۵۰درصدی کشفیات سوخت قاچاق در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سردار مجید شجاع صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: در شش ماهه سال جاری ۲۲ تن مواد مخدر بیشتر از شش ماهه سال گذشته کشف شده است.

وی بیان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی فرهنگی و انقلابی است٬ اظهار کرد: طبق فرمایش رهبری٬ فعالیت های این مجموعه آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

سردار شجاع با اشاره به اقدامات شش ماهه نخست سال جاری بیان کرد: طی این مدت بالغ بر ۱۰۸ هزار تماس فوری با مرکز ۱۱۰ استان انجام شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت بیش از ۳۲ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تصادفات و حوادث جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: متاسفانه تعداد متوفیان و حوادث جاده ای در سال جاری افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: عامل انسانی بیش از ۴۶ درصد در بروز حوادث و افزایش مصدومان و جانباختگان داشته است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۳۷۷ هزار مورد اعمال قانون و برخورد با رانندگان شده است٬ گفت: همچنین ۴۲۰ دستگاه خودرو توقیفی و هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی داشته ایم.

وی با بیان اینکه ۶۱ درصد از دستگیرشدگان سال جاری افراد بیکار بودند٬ افزود: توجه به بازارچه مرزی ماهیرود نقش بسزایی در اشتغالزایی دارد.

سردار شجاع بیان کرد: در حال حاضر دو هزار نفر در بازارچه ماهیرود مشغول به کار بوده که مرزبانی امادگی دارد در زمینه تامین امنیت تلاش بیشتری کند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۳۰ نفر از جوانان مرزشین جذب فرماندهی شده اند٬ اظهار کرد: سال جاری سرانه خوبی برای این امر در نظر گرفته شده که در شرف جذب است.

کد خبر 4108866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha