۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۰۶

نماینده مردم دامغان در مجلس:

احزاب در خدمت نظام هستند/ شایسته‌سالاری ملاک انتخاب مدیران باشد

احزاب در خدمت نظام هستند/ شایسته‌سالاری ملاک انتخاب مدیران باشد

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احزاب در خدمت نظام هستند، گفت: ملاک انتخاب مدیران باید بر پایه کاردانی و شایسته‌سالاری افراد باشد نه جناح های سیاسی.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه جمعه در نشستی با اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دامغان با اشاره به اینکه روحانی را فردی با توانمندی بالا و قوی‌تر از روسای جمهور دو دهه گذشته ایران می‌دانم، اظهار داشت: وی هماهنگی و ارتباط بیشتری با رهبری انقلاب در تمامی زمینه‌ها دارد که این امر خود یک امتیاز بزرگ برای شخص رئیس‌جمهور محسوب می‌شود.

وی در دیگر بخش سخنان خود، بابیان اینکه نماینده مجلس، نماینده تمام مردم و گروه‌ها سیاسی و غیرسیاسی است، افزود: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هردو دوستداران نظام هستند و ما معتقد هستیم جناح‌های سیاسی در پررنگ کردن نظام در سطح داخلی و خارجی نقش مهمی را بر عهده‌دارند و باید تابع نظام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه احزاب تابع نظام هستند، گفت: همه ما باید برای کمک به حل مشکلات کشور تلاش کنیم و جناح‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در این راه کمک کنند تا به اهداف خود که همانا تقویت نظام و ارزش‌های اسلامی است، دست‌یابیم و همچنین توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

حسن بیگی درباره بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور، بیان کرد: برای اداره و مدیریت جامعه باید از پتانسیل‌های موجود بهره گرفت و نگاه نکنیم که مدیری برای یک مجموعه انتخاب می‌شود از جناح اصولگرا است یا اصلاح‌طلب لذا ملاک باید بحث کاردانی و شایسته‌سالاری افراد باشد.

وی درباره وضعیت دامغان نیز، افزود: برای تغییر مدیران شهرستان، برنامه‌هایی در دستور کار است هرچند برای تعیین یک مدیر با برخی مشکلات روبرو هستیم و تلاش می‌کنیم یک مدیر شایسته و بالیاقت برای ادارات تعیین کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف صنعت و تقویت آن نیستم، اظهار داشت: در مقابل افرادی که با گرفتن وام‌های کلان به اسم سرمایه‌گذاری در دامغان، پول‌ها درجاهای دیگر هزینه کرده‌اند، ایستاده و نتیجه آن را نیز به مردم گزارش خواهیم داد.

کد خبر 4112619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha