۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷

خیال فدراسیون هندبال راحت شد؛

پرداخت ۱۳ میلیارد بدهی معوقه فدراسیون و رهایی از خطر تعلیق

پرداخت ۱۳ میلیارد بدهی معوقه فدراسیون و رهایی از خطر تعلیق

با پرداخت آخرین قسط از بدهی فدراسیون هندبال ایران به کنفدراسیون آسیا، هندبال کشورمان از خطر تعلیق نجات یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، با روی کار آمدن علیرضا رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال مهمترین دغدغه این رشته، موضوع بدهی های بین المللی بابت عدم حضور تیم های ملی ایران در رقابتهای آسیایی و جرایم تیم ها بود که در صورت عدم پرداخت به موقع این جرایم هندبال ایران تعلیق می شد. 

از ابتدای سال جاری، فدراسیون هندبال پرداخت این جرایم را در دستور کار خود قرار داد. طی مذاکره رحیمی با مسئولان آسیایی، این بدهی ها به صورت اقساط پرداخت شد  و طبق اعلام فدراسیون با پرداخت آخرین قسط از بدهی هندبال ایران  به فدراسیون آسیایی، دیگر هیچ بدهی خارجی به مجامع بین المللی این رشته وجود ندارد.

سایت فدراسیون هندبال در اینباره نوشت: «فدراسیون هندبال از بدو شروع به کار با مشکل پرداخت بدهی های معوقه مواجه بوده با توجه به سیاست فدراسیون مبنی بر انجام تعهدات خود، همواره سعی بر کاهش آن داشته است، بخصوص بدهی های خارجی که امکان تعلیق فدراسیون را به همراه داشته و همچنین بدهی هایی که در مجامع قضایی مطرح بود.

از ابتدای سال ۹۶ تاکنون از بدهی های گذشته سال های ۸۹ تا ۹۵  که بیش از چند میلیارد ریال است  نزدیک به ۱۳.۵ میلیارد ریال آن ، از محل بودجه جاری فدراسیون پرداخت شده است. اما همچنان با توجه به در پیش بودن رویداد های مهم بین المللی و  بازی های آسیایی، فدراسیون با مشکلات مالی بسیار روبرو است که جا دارد ضمن تشکر از حمایت‌های بی دریغ وزیر ورزش، آقای داورزنی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در خصوص رفع این مشکلات اقدام اساسی انجام دهند.»

کد خبر 4114413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha