۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی خبرداد:

کمک مالی به شهرداری ها از مسیر مالیات بر ارزش افزوده

کمک مالی به شهرداری ها از مسیر مالیات بر ارزش افزوده

بردسکن-  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: کمک مالی به شهرداری ها از مسیر مالیات بر ارزش افزوده انجام می شود.

 سید مجتبی علوی مقدم ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مشکلات اعتباری اکثر شهرداری های خراسان رضوی باعث شده از طریق مالیات برارزش افزوده  و اعتبارات استانی و ملی به آنها کمک کنیم. 

وی به برخی تخلفات شهرداری ها در استان اشاره کرد و گفت: پرونده برخی از شهرداران در محاکم قضایی و برخی نیز در  هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری است. 

علوی مقدم تصریح کرد: شهرداری هایی که به لحاظ اداری و انضباطی تخلفی را انجام دهند اند به آنها تذکر داده شده است. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی از صدور حکم ۳۲ شهردار استان تاکنون خبرداد و گفت: از مجموع ۷۳ شهری که دارای شهردار می باشند ۵۰ درصد آنها جزو نیروهای جدید هستند که توسط شوراهای اسلامی انتخاب شده اند و  ۳۵ درصد آنها ابقا و ۱۵ درصد نیز درشهرهای استان جابجا شده اند. 

وی عنوان کرد: پرونده احکام تمامی شهرداران استان ظرف ۲۰ روز آینده  بسته می شود.تنهاچند شهر است که هنوز شهرداران آنها توسط شوراهای اسلامی انتخاب نشده اند. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی به معضل سگ های ولگرد در برخی از شهرهای استان از جمله بردسکن اشاره کرد و گفت:  شهرداری ها موظف هستند از طریق پیمانکاران خود سگ های ولگرد را ساماندهی کنند. 

علوی مقدم افزود: طی دوسال اخیر ۱۰ سلاح بی هوشی  مرگ آرام در اختیار شهرداری ها قرار گرفته و دوره های آموزشی  زنده گیری سگ های ولگرد را در استان برگزار شده است.

کد خبر 4115703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha