۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۱۱

اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت

اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت

قزوین- در مراسمی با حضور مسئولان استانی اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی  اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

این نمایشگاه از ۲۴ لغایت ۲۸ مهر ماه به مدت ۵ روز برپا شده و بیش ۶۰ واحد تولید کننده و عرضه کننده انواع لوازم خانگی، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، محصولات ایرانی را در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع در معرض دید و خرید شهروندان قرار داده اند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در مراسم افتتاح گفت:توجه به تولیدات داخلی و حمایت از کارآفرینان بومی، موجب تحول در بخش صنعت شده و نقش تأثیرگذاری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواهد داشت لذا یکی از اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی، معرفی توانمندی های تولیدات داخلی است.

طاهرخانی تصریح کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربه، انتقال اطلاعات است و زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان هم فراهم می کند.

تسهیلات ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی به خریداران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین یادآورشد: یکی از ویزگی های این نمایشگاه اعطای تسهیلات ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی به خریداران است که بازپرداخت آن بصورت اقساط ۳۶ ماهه دریافت می شود و هر شب به قید قرعه به خریداران محترم جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد تا به خرید کالای ایرانی تشویق شوند.

 اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان است.

کد خبر 4116233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha