۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۳:۲۵

تکواندو گرندپری - لندن؛

مردانی به نشان برنز دست یافت/برنامه مبارزات عاشورزاده و هادی پور

مردانی به نشان برنز دست یافت/برنامه مبارزات عاشورزاده و هادی پور

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با شکست برابر رقیب کره ای خود در مرحله نیمه نهایی به نشان برنز رقابتهای گرندپری لندن دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مرحله سوم از رقابتهای گرندپری  سال 2017 که در لندن جریان دارد،  سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «سیدو گبانه» از ساحل عاج  ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه «آیوان تراجکویک» از اسلوونی را ۲۱ بر ۹ شکست داد. مردانی در نیمه نهایی برابر «این کیودون» از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد. 

این دیدار با برتری مردانی آغاز شد و در راند اول و دوم با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت. در راند سوم این کره ای بود که عملکرد بهتری داشت و در نهایت مبارزه در وقت های قانونی با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید. در راند طلایی دو تکواندوکار به تساوی دست یافتند تا نماینده کره با رای داوران به عنوان تکواندوکار پیروز معرفی و راهی دیدار نهایی شود. 

تیم ملی کشورمان امروز سه نماینده داشت که میرهاشم حسینی و ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند. در ادامه این مسابقات دو نماینده ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم فردا شنبه به دیدار رقبای خود می روند. 

فرزان عاشورزاده پس از یک‌دور استراحت، به مصاف برنده دیدار سنگال و مولداوی می رود. آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن در آن سوی جدول، ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن به مصاف برنده مبارزه بلژیک و مغولستان می رود. 

تیم ملی کشورمان با ۵ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شکرت کرده و روز یکشنبه در روز پایانی نماینده ای ندارد. 

کد خبر 4119694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha