۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳

محمد مومنی در گفتگو با مهر:

مدافع نساجی به داد شفر رسید/ استقلالی‌ها حرمت جباری را نشکنند

مدافع نساجی به داد شفر رسید/ استقلالی‌ها حرمت جباری را نشکنند

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان مقابل نساجی به مراتب بهتر از دیدار قبلی حاضر شدند اما هنوز این تیم کامل نیست و جا برای کار زیاد دارد.

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی آبی پوشان برابر نساجی بیان داشت: از حق نگذریم تیم نسبت به هفته قبل خیلی تغییر کرده بود و ما شاهد بودیم که یکسری حرکات ترکیبی در تیم دیده شد. اما کار اصلی را برای استقلال مرتضی غلامعلی تبار مدافع تیم نساجی انجام داد که با آن پاس رو به عقب اشتباهش آبی پوشان را به گل رساند. اگر مدافع نساجی آن اشتباه مرگبار را مرتکب نمی‌شد و فشار را از روی استقلال بر نمی‌داشت ممکن بود روند گل نزدن همچنان برای این تیم ادامه داشته باشد.

وی افزود: این بازی را می‌توان یک آغاز دوباره برای استقلال دانست و به جز دقایق اندکی که تیم نساجی فشار آورد در سایر دقایق این استقلال بودکه سوار بر بازی بود. 

مهاجم پیشین آبی‌ها گفت: علی قربانی یک مهاجم خاص است. او گل های ساده را نمی‌زند اما گل‌های سخت را می‌زند. گل دوم استقلال حاصل یک کار گروهی و یک تاکتیک پیش رفته بود و علی قربانی هم در شرایط سختی مقابل دروازه قرار داشت که دروازه حریف را باز کرد. 

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص دربی پیش رو بیان داشت: این بازی را نمی‌توان با بازی‌های گذشته دو تیم مقایسه کرد. اما آنچیزی که قبل از بازی می‌توان به آن اشاره کرد این است که شفر هنوز تجربه چنین بازی را ندارد اما برانکو چند دربی را تجربه کرده است و از این نظر یکی دو گام از شفر پیش است.

مومنی در خاتمه گفت: من از همه بزرگان و پیشکسوتان استقلال و به خصوص از آقایان قراب و جباری خواهش می کنم پادرمیانی کنند تا مشکل مجتبی جباری به نوعی مسالمت آمیز حل شود. بی احترامی به جباری بی احترامی به همه پیشکسوتان استقلال است و نباید حرمت او در این تیم شکست شود. اگر قصد استفاده از او را داشته باشند یا ناشته باشند، باید رضایت وی جلب شده و حرکت او که از خوب های تاریخ استقلال است شکسته نشود.

کد خبر 4120113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha