۲ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۵۳

بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش:

احتمال ارتباط حوادث رخ داده با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است

احتمال ارتباط حوادث رخ داده با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است

ارومیه- مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش در خصوص حوادث روز گذشته در مدارس منطقه اسلام آباد ارومیه گفت: احتمال ارتباط حوادث رخ داده با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آموزش و پرورش استان، حسین بزرگی زاده در خصوص حوادث روز گذشته در منطقه اسلام آباد ارومیه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای گذشته همواره و به روشهای گوناگون قصد ضربه زدن به این نظام را داشته اند افزود: بر اساس شواهد اولیه، احتمال ارتباط حوادث رخ داده با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است و در صورت وجود هرگونه موردی توسط مراجع ذی صلاح بررسی های لازم صورت خواهد گرفت.

مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت  حوادث اخیر مدرسه راه و شهدا  اسلام آباد برای وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اهمیت موضوع برای مقام وزارت تا به حدی بوده که دیروز در ساعت ۶عصر بنده را فراخوانده و به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان در استان برای رسیدگی به رویدادهای حوادث مدرسه حضور پیدا کنم.

بزرگی زاده با اشاره به مدیریت شایسته مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: چون وزیر آموزش و پرورش تمایل به حضور در منطقه و رسیدگی به امور را داشتند ولی به سبب نبود شرایط من را برای این امر اعزام کردند.

وی با اذعان به حضور بموقع مسوولان در محل حادثه افزود: در جلسات شورای تامین استان و جلسه ویژای که شب گذشته در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ابعاد مختلف موضوع بطور کامل بررسی شد.

بزرگی زاده ادامه داد: متاسفانه در اثر این حوادث، به دو واحد آموزشی منطقه اسلام آباد شهرستان ارومیه آسیبهایی وارد شد و تعداد از کادر آموزشی این مدارس دچار صدمات روحی شدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص یکی از مدارس همه نیروهای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای بازسازی بسیج شده و از روز شنبه مدرسه قطعا دائر خواهد شد و مدرسه راه شهدا که آسیب جدی تر دیده و نیاز به صرف زمان بیشتری برای بازسازی دارد، ظرف ۸ روز آینده مدرسه بازسازی خواهد شد و با نظر شورای تامین استان بازگشایی خواهد شد.

بزرگی زاده با اشاره به بازدید از این مدارس اذعان کرد: در دیداری که با معلمان و کادر مدیریتی و آموزشی این مدارس صورت گرفت، ضمن دلجویی از این عزیزان، پیام وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی درخصوص برخورد با خاطیان این حادثه گفت: هر گونه برخورد قاعدتا به عهده نیروی انتظامی و قوه قضائیه بوده و وزارت آموزش و پرورش مستقیم وارد این عمل نخواهد شد ولی وزیر آموزش و پرورش در نظر دارند وکیلی برای پیگیری این قضیه به کار گرفته شود.

کد خبر 4124041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha