۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۸:۵۴

شناگران نابینای یزد نایب قهرمان مسابقات شنای کشور شدند

شناگران نابینای یزد نایب قهرمان مسابقات شنای کشور شدند

یزد ـ مسئول هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: تیم نابینایان و کم بینایان پیشگامان کویر استان یزد توانست در مسابقات کشوری شنا مقام دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای تیم یشگامان کویر یزد اظهار داشت: تیم نابینایان و کم بینایان استان یزد توانست در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری شنا مقام نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که شناگران نابینا و کم بینای یزد در روز اول این مسابقات در سه ماده در کلاسهای  B۱، و با هم به رقابت پرداختند و شناگران یزدی موفق به کسب دو مدال طلا، سه نقره و یک مدال برنز شدند.

مسئول هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: در رشته بزرگسالان  سید مهدی میردهقان در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال طلا و  در ماده ۱۰۰ متر پروانه مدال نقره و در رشته ۱۰۰ متر سینه نقره کسب کرد.

دشتی عنوان کرد: همچنین علی ناصر دهقان ۱۰۰ متر پروانه مدال برنز را کسب کرد و در بخش جوانان نیز سید علی موسوی در رشته ۱۰۰ متر آزاد مدال طلا و علیرضا محمد پناه در رشته ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال نقره را به دست آورد.

وی یادآور شد: در مجموع تیم یزد با کسب ۲۰۷ امتیاز مقام دوم این مسابقات را پس از خراسان رضوی برای اولین بار کسب کرد.

کد خبر 4133692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha