۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۰۵

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین:

جشن دهه فجر در تمامی مدارس ناحیه دو قزوین برگزار می شود

جشن دهه فجر در تمامی مدارس ناحیه دو قزوین برگزار می شود

قزوین- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین گفت: با برگزاری جشن دهه فجر در تمامی مدارس این ناحیه دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان بازگو می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رسولی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که دوشنبه شب در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برگزار شد اظهارداشت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای مختلف انقلاب بویژه در حوزه فرهنگی است.

وی افزود: باید دانش آموزان را با دستاوردهای مهم انقلاب که با خون هزاران شهید بدست آمده آشنا کنیم تا بدانند این حرکت مردمی به آسانی بدست نیامده و همه لازم است در صیانت از آن در برابر دشمن احساس مسئولیت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین تصریح کرد: جشنهای دهه فجر باید با مشارکت مردم و جوانان و دانش آموزان به صورت خودجوش برگزار شود تا ضمن تنوع در آن از حالت اداری و کلیشه ای خارج شویم.

وی بیان کرد: در مدارس ناحیه دو آمادگی کامل داریم برنامه های جشن در این ایام را با تنوع در عرصه های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و تبیینی و توام با نشاط و شادابی برگزار کنیم.

رسولی در ادامه گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین در میان شوراهای استان توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد که جای تبریک و تقدیر دارد.

در ادامه عباس محمدی معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو اظهارداشت: باید جشنهای دهه فجر مانند مراسم دینی و مذهبی اهمیت و جایگاه خود را داشته باشد و نسل جوان با این فضا بیشتر مانوس شود.

محمدی بیان کرد: باید بیاموزیم تا نسل جوان را در فضای انقلاب بخوبی تربیت کرده و آموزش دهیم تا با عمق باورهای دینی آشنا شده وبه آن اهمیت دهد.

از سخنان تفرقه افکنانه خودداری شود

وی تصریح کرد: در این ایام باید از سخنان تفرقه برانگیز جدا خودداری شود و با بیان نکاتی آرامش بخش و امیدآفرین به فکر تلطیف فضا پس از حوادث اخیر باشیم.

محمدی گفت: در نواحی یک و دو برنامه های خوبی پیش بینی کرده ایم که اجرایی خواهد شد و با تشکیل ستادهای دهه فجر و کارگروههای تخصصی نسبت به تدوین برنامه ها اقدام شده است.

وی اظهارداشت: برگزاری مسابقات کتاب خوانی، قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی، کوهنوردی، نمایشگاه کتاب، نقاشی و حجاب در مدارس، بازدید از موزه عبرت و حضور در حلقه صالحین در دهه فجر اجرایی می شود.

محمدی اضافه کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا، آذین بندی فضای مدارس، مصاحبه با رسانه ها، نشست های سیاسی در مدارس مناطق، برگزاری جشن در همه مدارس، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد نرگس، اجرای برنامه تلویزیونی و رادیویی، نمایش فیلم رشد و حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان شاخص ترین برنامه های جشن انقلاب در مدارس استان است.

کد خبر 4207201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha