۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۰۰

شماره جدید «دنیای تصویر» منتشر شد

همه چیز درباره «مارول»/ مهمترین فیلم هایی که گاف دادند

همه چیز درباره «مارول»/ مهمترین فیلم هایی که گاف دادند

در جدیدترین شماره نشریه فرهنگی و هنری «دنیای تصویر» با دنیای قهرمانان «مارول» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار مهر، دویست و هشتاد و چهارمین شماره نشریه فرهنگی و هنری «دنیای تصویر» با پرونده ای درباره شرکت فیلمسازای «مارول» و قهرمانان آن منتشر شد.

در بخش سرآغاز این نشریه یادداشتی از زنده یاد علی معلم منتشر شده است که در بخش هایی از آن آمده است: زبان خیلی ها مو در آورد از بس گفتند دوستان عزیز مسئول، هنر سینما را جدی بگیرید. این هنر هنرهای دو قرن جدید، مناسب ترین راه و روش، هم برای آموزش و فرهنگسازی است و هم پدیده سرگرمی ساز دوست داشتنی و اجتماع سازی است، اما انگار به گوش کسی نمی رود. هرچقدر بگوییم که دوستان، موقعیت جهان امروز، نشان دهنده تسلط فرهنگسازی این هنر-رسانه بر توده های مردم در سراسر دنیا است و این گفتمان اغلب در مجاری قابل قبول تر و دموکراتیک تری در اختیار فرهنگ ها و ملت ها قرار گرفته است، اما گویا تاثیری ندارد.

«در دست تولید» بخشی از این نشریه است که درباره مرحل مختلف فیلم هایی که در دست تولید هستند، اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. در این بخش می توانید از آخرین اخبار درباره فیلم هایی چون «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور، «کاتیوشا» به کارگردانی علی عطشانی، «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان، «مشمشه» به کارگردانی شاهد احمدلو مطلع شوید.

همچنین در بخش رویدادهای خارجی اخباری درباره هنرمندانی چون سام راکول، رابرت پاتینسون، استیون اسپیلبرگ، لیام نیسن، کایران نایتلی منتشر شده است. علاوه بر آن مخاطبان می توانند گزارشی از فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۸ را مطالعه کنند.

«فقط می توانم تصور کنم»، «بازیکن شماره یک آماده»، «آرزوی مرگ»، «سرقت طوفانی»، «چین خوردگی در زمان»، «غریبه ها»، «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» آثاری است که در بخش تازه های ۲۰۱۸ به آن اشاره شده است.

در بخش راهنمای اکران نیز فیلم هایی چون «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی، «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی، «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی، «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی، «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی، «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان، «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی معرفی شده است.

علاقمندان به آثار «مارول» در این بخش می توانند درباره همه قهرمان های این کمپانی و چگونگی به وجود آمدن آنها و فیلم هایی که در این زمینه ساخته شده است، مطالعه کنند.

در بخش نقد فیلم نیز «مربع» ساخته روبن اوستلند و برنده نخل طلای جشنواره کن در سال ۲۰۱۷ مورد بررسی قرار گرفته است.

اشاره به ۱۳ فیلمساز که بعد از یک فیلم موفق در سینمای جهان گم شدند و بررسی اقتباس در سینمای جهان و اینکه چرا نمی توان از بسیاری از رمان های بزرگ فیلم ساخت نیز مطالبی در این شماره از مجله «دنیای تصویر» است.

همچنین می توانید در بخش آخرین مدل سوتی ها، از گاف های سینمایی فیلم های مهم و بزرگ سال گذشته مطلع شوید.

کد خبر 4298071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha