۲۶ فروردین ۱۳۸۶، ۱۸:۳۷

/ با حضور بیش از 80 تیم از دانشگاههای کشور /

مسابقات سراسری رباتیک در بابل برگزار می شود

مسابقات سراسری رباتیک در بابل برگزار می شود

پنجمین دوره مسابقات سراسری رباتیک 2 تا 4 اردیبهشت ماه توسط انجمن علمی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی مازندران در بابل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر برگزاری مسابقات رباتیک گفت: این دوره از مسابقات باشکوه تر از دوره های پیش و در سه بخش مسابقات ربات های آتش نشان، ربات های مسیر یاب و ربات های مین یاب برگزار می شود.

مهندس جواد فتاحی اضافه کرد: مسابقات سراسری ربات های آتش نشان فقط در دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار می شود و مسابقات ربات های مین یاب نیز برای دومین بار در کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به مسابقات سال گذشته بسیار بالاتر بوده و این امر رقابت را جذاب تر خواهد کرد.

دبیر انجمن علمی برق و کامپیوتر گفت: تاکنون بیش از 80 تیم از دانشگاههای سراسر کشور از جمله دانشگاه تهران، پلی تکنیک، خواجه نصیر، سهند تبریز، یزد، فردوسی مشهد، زنجان و بسیاری از دانشگاههای آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند و طی سه روز به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت 9 صبح روز دوم اردیبهشت ماه در سال آمفی تئاتر نوشیروانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی و با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره مسابقات سراسری ربات های آتش نشان و مسیر یاب اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور نزدیک به یکصد تیم شرکت کننده از دانشگاه های معتبر سراسر کشور مانند دانشگاه شریف، تهران، امیرکبیر، اصفهان، تبریز و مشهد در دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار شده بود که در پایان دانشگاه آزاد سبزوار در بخش مسیریاب و دانشگاه تبریز در بخش آتش نشان به مقام نخست دست پیدا کردند.

آخرین اخبار و اطلاعیه ها در مورد مسابقات بر روی سایت رسمی انجمن علمی برق و کامپیوتر به آدرس http://www.eleccomp.ri در دسترس است.

کد خبر 470771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha