۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶

اعلام فراخوان دریافت ایده‌های سیاستگذارانه در حوزه زنان و خانواده

اعلام فراخوان دریافت ایده‌های سیاستگذارانه در حوزه زنان و خانواده

فراکسیون زنان و خانواده مجلس با همکاری مرکز پژوهش‌ها ، فراخوان دریافت ایده‌های سیاستگذارانه در حوزه زنان و خانواده با اولویت برنامه هفتم را همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان دریافت ایده‌های سیاستگذارانه در حوزه زنان با هدف ترسیم الگوی مطلوب مداخله حاکمیت در موضوع زنان و خانواده برگزار می‌شود.

بررسی جایگاه زنان و خانواده در برنامه‌های توسعه، الگوی ساختاری برنامه توسعه هفتم با تاکید بر اجرای مفاد بند ۲ سیاست‌های کلی خانواده، ارائه الگوی مداخله در راستای تشکیل و استحکام خانواده و حمایت از مادری و فرزندآوری، ارائه الگوی مداخله در مسائل مرتبط با حوزه زنان از قبیل زنان خانه دار، زنان سرپرست خانوار و زنان سالمند، ارائه الگوی اشتغال منعطف و موازنه نقش‌های متکثر زنان و ساز و کار تقویت مشاغل خانگی، کارآفرینی و تعاونی‌ها، ارائه الگوی توانمندسازی زنان از جمله محورهای این فراخوان است.

اعلام فراخوان دریافت ایده‌های سیاستگذارانه در حوزه زنان و خانواده

ارائه الگوی بهینه سازی سبک زندگی با تاکید بر ساماندهی مد و لباس، ورزش نشاط و اوقات فراغت زنان و سبک زندگی عفیفانه، ارائه الگوی مداخله در مسائل مرتبط با کودکان، از قبیل برنامه‌های فراغتی کودکان، اصلاح ساختارها و قوانین حوزه کودکان و ارائه الگوی ارتقا نظام مند سلامت زنان، مادران و کودکان در ابعاد مختلف محورهای دیگر این فراخوان اعلام شد.

بنابر اعلام دبیرخانه؛ از ایده‌های نو و خلاقانه در راستای حکمرانی مطلوب حوزه زنان و خانواده استقبال می‌شود همچنین مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی تا تاریخ ۳۰ دی ماه خواهد بود.

کد خبر 5376596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha