۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

فرماندار خلخال مطرح کرد؛

کوتاهی راهداری گیلان در تکمیل جاده خلخال_ماسوله

کوتاهی راهداری گیلان در تکمیل جاده خلخال_ماسوله

خلخال-فرماندار شهرستان خلخال گفت: استان اردبیل آسفالت محور خلخال به ماسوله را در حوزه خود تکمیل کرده و هم‌اکنون ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهداری استان اردبیل آسفالت مسیر خلخال به ماسوله در حوزه خود را در اوایل مهرماه سال ۱۳۹۹ پایان و مورد بهره‌برداری قرار داده است و ۱۲ تنها کیلومتر از مسیر ۸۲ کیلومتری این مسیر در حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه همت مسئولان استان گیلان را می‌طلبد، گفت: در سال ۱۳۸۷ و در نشست مشترک مسئولان دو استان اردبیل و گیلان، مسئولان استان گیلان متعهد به اجرای کامل آسفالت راه در دو حوزه اردبیل و گیلان شده‌اند اما اکنون استان گیلان تنها سه کیلومتر از مسیر ۱۵ کیلومتری واقع در حوزه استحفاظی خود را آسفالت کرده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه آسفالت راه خلخال به ماسوله و تا انتهای حوزه این شهرستان در سال ۹۹ بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و انتظار از مسئولان استان همسایه گیلان عمل به تعهدات خود در قبال آسفالت راه در حوزه این استان است.

یحیی‌زاده اضافه کرد: با بهره‌برداری از این راه توریستی راه برای ورود گردشگران داخلی و خارجی از سمت ماسوله به استان اردبیل هموار شده و این امر رونق اقتصادی مردم منطقه و صنعت گردشگری را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 5499305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha