۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

عصر امروز در نمایشگاه کتاب؛

«آقای هاشمی» نقد و بررسی می‌شود

«آقای هاشمی» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «آقای هاشمی» با حضور مسعود رضایی نویسنده کتاب عصر امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در نمایشگاه کتاب تهران نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشارات شهید کاظمی در پنجمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عصر امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت نشست نقد و بررسی کتاب «آقای هاشمی» را با حضور مسعود رضایی نویسنده کتاب برگزار می‌کند.

مسعود رضایی از محققان و تاریخ‌نگاران معاصر است که از جمله آثار او می‌توان به «سیاست و تاریخ معاصر ایران»، «نقد ساختاری خاطرات آیت‌الله منتظری» و «سیاست‌نامه» اشاره کرد.

کتاب «آقای هاشمی» یادداشت‌های آقای هاشمی رفسنجانی از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۸ است که طی گفت‌وگویی چالشی با مسعود رضایی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

رضایی در مقدمه این کتاب نوشته است:

طی این گفت‌وگوهای کش‌دار، درباره یادداشت‌های کوتاه و گویا، یادداشت‌های کوتاه و مبهم، یادداشت‌های صحیح و راه‌نما، یادداشت‌های ناصحیح و سردرگم‌کننده، یادداشت‌های گویای حال و قال خود، یادداشت‌های گویای حال و قال دیگران، یادداشت‌های خبری، یادداشت‌های تحلیلی، یادداشت‌های راحت‌الحلقوم، یادداشت‌های ثقیل‌الهضم، یادداشت‌های حاوی نکات مهم، یادداشت‌های حاوی نانوشته‌های مهم! و نیز درباره انواع و اقسام پانوشت‌های تعبیه شده در پای صفحات و ده‌ها نکته و موضوع و مسئله دیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختیم. گاهی به نتیجه‌ای مشخص رسیدیم و گاهی نرسیدیم و نتیجه‌گیری را بر عهده خوانندگان گذاشتیم. گاهی به صراحت مطلبی را گفتیم و گاهی به تلویح و اشاره از آن گذشتیم و …

نشست نقد و بررسی این‌کتاب امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در غرفه انتشارات شهید کاظمی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5779477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha