۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵

عبدالله مرتضی با مهر مطرح کرد؛

لبنان مرکز چاپ و نشر خاورمیانه است

لبنان مرکز چاپ و نشر خاورمیانه است

مسؤول غرفه انتشارات اَمجاد لبنان گفت: لبنان مرکز چاپ و نشر خاورمیانه است. کتاب های چاپ شده از لبنان به کشورهای دیگر منطقه صادر می شود.

السید عبدالله مرتضی مسؤول غرفه انتشارات اَمجاد لبنان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در گفت‌گو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات اَمجاد لبنان و المرکز الاسلامی للدراسات برای بیست و هفتمین سال در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش بین الملل حضور دارد.

وی افزود: المرکز الاسلامی للدراسات مرکز نشر کتب السید جعفر مرتضی العاملی از نویسندگان معروف تاریخ اسلام است. کتاب‌های فقهی، کلام و حدیث هم نیز در غرفه وجود دارد.

السید عبدالله مرتضی در ادامه سخنان خود گفت: ۷_۸ ماهی است که سوریه در حال جنگ است. همانطور که در فلسطین جنگ است در جنوب لبنان هم نیز جنگ است، به همین دلیل فرصت نشده در سال میلادی جدید کتاب جدیدی منتشر کنیم، فرصتی برای چاپ نداشتیم.

وی گفت: ۶۰۰ تا ۷۰۰ عنوان از زندگینامه و خاطرات شهدای ایرانی از جمله شهید ابراهیم هادی، محمدابراهیم همت و یوسف کلاهدوز توسط جمیع المعارف الاسلامیه و دارالولاء ترجمه، منتشر و روانه بازار نشر شده است.

السید عبدالله مرتضی افزود: لبنان مرکز چاپ و نشر خاورمیانه است. کتاب‌های چاپ شده از لبنان به کشورهای دیگر منطقه صادر می‌شود. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب لبنان تأثیر گذار است.

کد خبر 6101858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha