۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱

گل دوم پرسپولیس آفساید بود؟

نظر کارشناس داوری در مورد اتفاقات مشکوک دیدار پرسپولیس - هوادار

نظر کارشناس داوری در مورد اتفاقات مشکوک دیدار پرسپولیس - هوادار

کارشناس داوری با بیان اینکه گل دوم پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسید، گفت: هیچ آفسایدی رخ نداد و داور و کمک داور تصمیم خوبی گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

محمدرضا اکبریان کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس گفت: در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس، مدافع هوادار خط آفساید را پُر کرده بود و اگر حتی دست مدافع پرسپولیس (دانیال اسماعیلی فر) جلو تر از مدافع هوادار باشد اما پای او عقب تر بود و در آفسایدگیری ملاک پای بازیکنان است و گل به درستی پذیرفته شد.

او در خصوص برخورد توپ به دست مسعود ریگی در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: در این صحنه هم ابتدا توپ به صورت بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و اگر در ادامه هم با دست او لمسی داشته باشد، ادامه بازی صحیح است که داور تصمیم درستی گرفت.

اکبریان در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع حسن اکرمی در این بازی قضاوت خوبی داشت و نبود تماشاگران هم باعث شد تا تنش کمتری در بازی باشد.

کد خبر 6103596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha