۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۲

المیادین بررسی کرد؛

کارد ژنرال‌های ارشد اسرائیل به استخوان رسید

کارد ژنرال‌های ارشد اسرائیل به استخوان رسید

ژنرال‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی به کابینه این رژیم پیشنهاد کردند که به هر قیمتی و حتی با آزادی اسرای فلسطینی و زنده ماندن یحیی سنوار، جنگ در غزه و جبهه شمالی را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، رهبران ارشد موسسات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم خواستند تا به هر نحوی شده برای رسیدن به آتش بس کامل تلاش کند.

این شخصیت‌های صهیونیست توصیه کردند که حتی به قیمت زنده ماندن یحیی سنوار رئیس کنونی جنبش حماس در غزه و آزادی اسرای فلسطینی، اسرای اسرائیلی باید بازگردانده شده و آتش‌بس در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز برقرار شود.

دان حالوتص: نظامیان ما بیهوده تلف می‌شوند

دان حالوتص رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: نظامیان ما بیهوده در غزه و در مجاورت مرزهای لبنان جان خود را از دست می‌دهند و هیچ هدفی از این جنگ وجود ندارد.

وی ضمن توصیه به تلاش کابینه نتانیاهو برای آزادی ۱۳۲ اسیر اسرائیلی در غزه بر اساس مطالبات حماس تصریح کرد که تنها چهره‌ای که در تاریخ اسرائیل ثبت خواهد شد، شکستی است که در روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ دامن آن را گرفت.

اولمرت: نتانیاهو برای منافع شخصی جنگ را ادامه می‌دهد

ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز در مقاله‌ای که در روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر کرد، نوشت که جنگ غزه عملاً از سه ماه قبل به پایان رسیده و هیچ دلیلی برای ادعای استمرار آن وجود ندارد و باید معامله‌ای برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی و عقب نشینی ارتش از غزه به دست آید.

اولمرت با رد تلویحی ادعاهای ارتش نسبت به پیروزی در این جنگ افزود که ارتش اسرائیل مدعی است که ۲۶ تیپ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را از بین برده است، لذا این به معنای پایان جنگ است!

وی با تاکید بر لزوم عقب‌نشینی ارتش از غزه ابراز داشت که در ابتدا باید تبادلی برای آزادی تمامی اسرا صورت گیرد و آزادی این اسرا تنها از طریق پایان دادن به جنگ امکان‌پذیر است و هر کسی که تصوری غیر از این دارد، دچار توهم است.

اولمرت گفت که بنیامین نتانیاهو عمداً هرگونه فرصت برای رسیدن به آزادی اسرای اسرائیلی را به دلایل شخصی و حفظ قدرت با شکست مواجه می‌کند.

هالوی: من مسئول شکست در هفتم اکتبر هستم

هرتصی هالوی رئیس کنونی ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی به عنوان یک مقام رسمی اسرائیل مسئولیت شکست در عملیات ۷ اکتبر نیروهای مقاومت را پذیرفت و گفت که در حمایت از اسرائیل در این روز شکست خورده است.

وی گفت: این من بودم که فرزندان شما را به جنگی فرستادم که از آن زنده بازنگشتند.

این اظهارات از سوی یک مقام کنونی و رسمی اسرائیل نشان می دهد که احتمالا قربانی آینده استعفاهای زنجیره‌ای در رژیم صهیونیستی برای برون رفت از مسئولیت شکست در عملیات هفتم اکتبر شخص هالوی خواهد بود.

فاجعه در جبهه شمالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن تشریح اوضاع مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی تاکید کردند که اسرائیل در یک فاجعه واقعی به سر می‌برد و برای اولین بار از زمان تاسیس این رژیم، یک منطقه به صورت کامل تخلیه شده و جنگ در آن ادامه دارد.

«دفنار لئیل» خبرنگار مسائل سیاسی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز خواستار تغییر اولویت‌های کابینه نتانیاهو و توجه به جبهه شمالی شده و تاکید کرد که اگر اوضاع این مناطق بررسی نشود، شرایط بدتر از قبل می‌شود.

افسران ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز در رسانه‌های این رژیم اعلام کردند که حزب‌الله تخریب و ویرانی را در افکار عمومی اسرائیلی‌ها نهادینه کرده، ولی ما فقط نشسته‌ایم و حرف می‌زنیم.

این اظهارات شخصیت‌های نظامی صهیونیست در شرایطی مطرح شده که سرخوردگی عمیقی نسبت به عملکرد ارتش اشغالگر صهیونیستی در مقابله با حزب الله لبنان در جبهه شمالی به وجود آمده و محور مقاومت به صورت کامل کنترل اوضاع را در اختیار دارد.

کد خبر 6104775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha