۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

جایزه برای «سوزن» و «پیچ تاریخی» از جشنواره چینی  

جایزه برای «سوزن» و «پیچ تاریخی» از جشنواره چینی  

۲ اثر «سوزن» و «پیج تاریخی» موفق به کسب جایزه از جشنواره چینی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، فیلم کوتاه «سوزن» به کارگردانی یوسف جعفری و تهیه کنندگی حسین دارابی و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و تهیه کنندگی حسین حقیقی از محصولات باشگاه فیلم سوره است که به بخش مسابقه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی چین راه یافته بودند و موفق به کسب جایزه از این جشنواره شدند.

فیلم کوتاه «سوزن» جایزه بهترین اثر درام و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» جایزه سوم بخش انیمیشن این جشنواره را دریافت کردند.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی چین به دنبال پرورش اخلاق، پیشبرد فرهنگ سنتی عالی چین، خلق و انتقال انرژی مثبت در اجتماع، پرورش ارزش‌های سوسیالیستی برای دانشجویان خود و توسعه علم و فناوری در این صنعت از سال ۲۰۱۲ برپا ‌می‌شود و هم اکنون تجربیات فراوان را کسب کرده و در حال حاضر به مرحله توسعه و شکوفایی خود رسیده است.

این جشنواره امسال در هشت بخش اصلی «درام»، «مستند»، «فیلم تبلیغاتی»، «تیزرهای تجاری»، «فیلم کوتاه»، «فیلم کوتاه کمدی»، «انیمیشن» و «فیلم فیلمبرداری شده توسط دوربین بدون دخالت انسان» برگزار شد.

این جشنواره در روزهای ۱۴ تا ۱۷ می برابر با ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر پکن چین برپا و همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره در روز ۱۸ می برابر با ۲۹ اردیبهشت برگزار شد.

پخش بین‌الملل این ۲ اثر برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6111804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha