۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶

سرهنگ حسین‌زاده مطرح کرد؛

شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمت خالصانه اش بود

شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمت خالصانه اش بود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی گفت: این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه او و همراهان‌شان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده این شهیدان، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهان‌شان بود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان را در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و خادمین شهدا و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

متن پیام دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به این ترتیب است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت خادم جمهور شهید سرافراز آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

شهید رئیسی و همراهانشان، در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خادمی جمهور و در راه آبادانی و خدمت به مردم به مقام شهادت نایل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

بی‌تردید این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهان‌شان بود.

کد خبر 6112971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha