۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱

پیام تسلیت جامعةالمصطفی در پی شهادت سید الشهدای خدمت

پیام تسلیت جامعةالمصطفی در پی شهادت سید الشهدای خدمت

جامعةالمصطفی العالمیه با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعةالمصطفی العالمیه با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خبر ناگوار سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور خدمتگزار و مردمی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بودند، لحظات دردناکی را برای ملت قدرشناس ایران اسلامی و همه علاقه مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان رقم زده است.

این ضایعه اسفبار مایه تالم و تأسف همه افرادی است که به شخصیت وارسته و خدمات جاودان و ارزشمند این مجاهد خدوم و انقلابی آشنایی داشتند که با تلاشی خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی، همواره دغدغه مند و پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم بود.

خادمان ملت ایران در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، پاداش سال‌ها مجاهدت خود را دریافت نموده و با لبیک به ندای حق، به خیل یاران شهید خود شتافتند.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن عرض تبریک و تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیّة‌الله ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و ملت شریف ایران و با درود به ارواح طیّبه‌ی شهدای این حادثه تلخ، برای ایشان رحمت واسعه الهی را از درگاه الهی مسئلت می‌نماید.

کد خبر 6113239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha